سوختن مادربرد شیائومی می 11

سوختن مادربرد شیائومی می 11 – Xiaomi Mi 11، کابوس کاربران پرچمدار شیائومی

سوختن مادربرد شیائومی می 11 – Xiaomi Mi 11 گویا به مشکلی مهم در میان برخی از خریداران پرچمدار جدید شرکت چینی تبدیل شده است و کاربران مختلفی این موضوع را منعکس کرده‌اند.

اخیراً برخی از کاربران شیائومی می 11 از مشکلی در این گوشی پرچمدار شکایت کرده‌اند که ظاهراً افراد مختلفی را درگیر خود کرده است. این گزارش‌ها پیرامون مشکل سوختن مادربرد شیائومی می ۱۱ برای برخی از خریداران این دستگاه است.

به گزارش Gizmochina، تعدادی از کاربران می 11 با گذاشتن کامنت هایی در این خصوص در حساب کاربری رسمی Lei Jun ، مدیرعامل این شرکت در وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی ویبو (Weibo)، این موضوع را به اطلاع وی رسانده‌اند. در این کامنت ها افراد مختلفی از تجربه مشترک سوختن مادربرد شیائومی می 11 خود سخن گفته بودند. متأسفانه تا به این لحظه این مقام ارشد شیائومی هیچ واکنشی به این شکایت‌ها نشان نداده است.

سوختن مادربرد شیائومی می 11

علاوه بر این، کاربران متعددی عنوان کرده‌اند که پیش از شدت یافتن مشکل و سوختن مادربرد، گوشی آن‌ها داغ شده است و بر این باور هستند که ممکن است این اتفاق ناشی از مشکلی در سیستم خنک‌کننده گوشی باشد. هرچند تا به اینجای کار هیچ‌گونه بیانیه رسمی در این خصوص توسط غول فناوری چینی منتشر نشده است. جهت یادآوری باید گفت که می 11 گوشی پرچمدار شیائومی برای سال ۲۰۲۱ است که با فروش یک میلیون دستگاه در تنها ۲۱ روز در چین، فروش خوبی را تجربه کرده است.

هرچند تاکنون، گزارش‌های مختلفی از کاربران نسبت به موضوعاتی همچون مصرف باتری بالای دستگاه و عمر باتری کم و همچنین داغ شدن بیش از حد دستگاه در برخی مواقع منتشر شده است. تعداد کمی از کاربران نیز گفته‌اند که انجام بازی‌های ویدیویی بیش از ۱۰ دقیقه باعث می‌شود که گوشی آن‌ها حتی از یک گرمکن دستی نیز گرم‌تر شود.

گجت نیوز هرگونه اطلاعات بیشتر درباره مشکل سوختن مادربرد شیائومی می 11 و دیگر مشکلات آن و یا راهکارهای رفع آن‌ها و البته بیانیه رسمی شرکت در صورت انتشار را برای شما پوشش خواهد داد.