مشخصات آنر 50 پرو پلاس

مشخصات آنر 50 پرو پلاس فاش شد؛ از اسنپدراگون 888 تا دوربین 50 مگاپیکسلی

به زودی شاهد معرفی Honor 50 Pro Plus خواهیم بود. حال مشخصات آنر 50 پرو پلاس از جمله اسنپدراگون 888 و دوربین 50 مگاپیکسلی آن فاش شده است.

در ابتدای سال میلادی جاری بود که سری آنر وی 40 به عنوان نخستین سری قدرتمند آنر پس از جدا شدن از هواوی روانه بازارها شد. اکنون جزییات یک دستگاه قدرتمند دیگر آنر به نام Honor 50 Pro Plus فاش شده است. در ادامه به مشخصات آنر 50 پرو پلاس می‌پردازیم.According to a new leak from Master Lu on Weibo, a Chinese microblogging website, the device will arrive with top notch specifications. On the social media post, multiple images of a supposed spec sheet was shared. This revealed that the device will arrives with a 6.79 inch display that supports 2K resolution and 120Hz high refresh rate. On the front, a dual punch hole selfie camera would also be found. Under the hood, the Honor 50 Pro+ features LPDDR5 RAM and UFS 3.1 storage.

با توجه به اطلاعاتی که ولاگر چینی، Master Lu on در Weibo منتشر کرده است، این دستگاه دارای مشخصات قدرتمندی خواهد بود. در پست مربوط به این گوشی، چندین تصویر منتشر شده است که به مشخصات دستگاه پرداخته است. بر اساس این تصاویر، آنر 50 پرو پلاس دارای نمایشگر 6.79 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌برد. در جلو، حفره‌ای وجود دارد که در آن دوربین سلفی دوگانه جای گرفته است.

در بخش سخت افزاری، این گوشی از RAM LPDDR5 و فضای ذخیره سازی UFS 3.1 بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی 50 پرو پلاس بر عهده یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 66 وات و شارژ 55 واتی بی سیم پشتیبانی می‌کند. گواهی ضد آب و گرد و غبار IP68، پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 888 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات مهم این محصول است.مشخصات آنر 50 پرو پلاس

در بخش دوربین، علاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، شاهد سه سنسور دیگر نیز هستیم. یک سنسور اولترا واید 13 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و یک سنسور ToF دیگر این بخش را تکمیل می‌کنند. در بخش جلوی نمایشگر نیز دو دوربین سلفی وجود دارد. یکی از آن‌ها، 32 مگاپیکسلی و دیگری 8 مگاپیکسلی است.

متاسفانه هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است و می‌توان فعلا با دیده تردید به آن نگریست. قرار است در می 2021 نسل بعدی پرچمداران آنر راهی بازارها شوند و تا آن موقع خبرهای بیشتر درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*