همراه اول

همراه اول حامی مسابقه بین‌المللی «فلسطین تنها نیست» شد

اپراتور همراه اول با توجه به اهمیت اتحاد میان کشورهای اسلامی و مقوله مقاومت، حامی مالی مسابقه بین‌المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» شد.

اپراتور همراه اول با توجه به اهمیت اتحاد میان کشورهای اسلامی و مقوله مقاومت، حامی مالی مسابقه بین المللی پوستر، کارتون و کاریکاتور «فلسطین تنها نیست» شد. حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان این رویداد بین المللی است. در این رویداد بیش از 3 هزار اثر از 66 کشور ارائه شده و تیمی از داوران ملی و بین‌المللی آثار منتخب را در فضای نمایشگاهی (گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری) ارائه خواهند کرد.

همراه اول حامی مسابقه بین المللی «فلسطین تنها نیست»

دبیر این مسابقه اعلام کرد 237 هنرمند ایرانی در این رویداد حضور پیدا کردند که نشان می‌دهد چهره‌های نخبه کشورمان تا چه میزان برای موضوع مقاومت در عرصه بین‌الملل اهمیت قائل هستند. ترکیه با 62 شرکت‌کننده و اندونزدی و چین نیز هر کدام با 42 شرکت‌کننده بیشتری تعداد هنرمندان خارجی در این مسابقه را داشتند. همچنین از آمریکای لاتین هنرمندان کشورهای برزیل، کوبا مکزیک، پرو، کلمبیا و از کشورهای اروپایی نیز هنرمندان لهستانی، ایتالیایی، آلمانی در این مسابقه حضور داشتند.

گفتنی است در حال حاضر در بیش از 8 کشور جهان نمایشگاهی از آثار مسابقه «فلسطین تنها نیست» افتتاح شده که حاکی از آن است «فلسطین» به عنوان مسئله اول جهان اسلام و منطقه محسوب می‌شود. مراسم اختتامیه این مسابقه بین‌المللی همزمان با «روز جهانی قدس» در حوزه هنری برگزار خواهد شد و به برندگان اول تا سوم به ترتیب با اهدای 2000، 1500 و 1000 یورو به همراه تندیس اهدا می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*