Razer Orochi V2

ماوس گیمینگ و کوچک Razer Orochi V2 معرفی شد

ریز یک ماوس کوچک و گیمینگ برای لپ تاپ‌ها با نام ریزر اوروچی وی 2 – Razer Orochi V2 معرفی کرد.

شرکت ریزر کوچکترین عضو خانواده خود یعنی Razer Orochi V2 را که از فناوری بلوتوث برای اتصال استفاده می‌کند، معرفی کرد. این ماوس نرخ تاخیر بسیار کمی دارد و از فناوری Razer HyperSpeed Wireless و سوئیچ های مکانیکی نسل 2 بهره می‌برد.

Razer Orochi V2

ماوس گیمینگ Razer Orochi V2

با وجود فناوری Razer Custom در Razer Orochi V2 قابلیت شخصی سازی بخشی از بدنه این ماوس وجود دارد و فعلا دو قاب مشکی و سفید برای آن در نظر گرفته شده است. Razer Orochi V2 ابعادی در حدود 108 در 60 میلی متر دارد و وزن آن کمتر از 60 گرم است؛ همچنین فناوری متقارن باعث شده تا افراد چپ یا راست دست بتوانند از این ماوس استفاده کنند.

Razer Orochi V2 دارای سنسورهای مختلفی مانند ذخیره سازی نقشه (keymap storage) و فناوری تغییر حساسیت در حین پرواز (on-the-fly sensitivity adjustment) بوده و قابلیت تغییر دقت سنسور نوری (اپتیکال) آن بین 400 تا 6400 است.

ریزر اوروچی وی 2 یک ماوس گیمینگ کوچک با اسکرول لمسی و 6 دکمه قابل برنامه‌ریزی است. قلب تپنده این ماوس یک سنسور قدرتمند 18،000 5G با دقت وضوح  99.4 درصدی بوده و سرعت حرکت آن 450 اینچ در هر ثانیه است.

Razer Orochi V2

نبود قابلیت شارژ باتری یکی از ویژگی‌های عجیب این ماوس است و برای استفاده از آن باید حتما از باتری‌های مناسب گرید AA یا AAA استفاده کرد. ریزر در این باره توضیح داده، که این ماوس می‌تواند تا 425 ساعت با اتصال 2.4 گیگاهرتز یا 950 ساعت با اتصال بلوتوث به صورت مداوم کار کند. قرار است ریزر اوروچی وی 2 – Razer Orochi V2 در تاریخ 27 آوریل با قیمت 69.99 دلار در بازار های داخلی و با قیمت 89.99 دلار در کشورهای دیگر به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*