کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج 2022 با تغییرات جزئی معرفی شد

کیا اسپورتیج 2022 با تغییرات جزئی معرفی شد. کیا پیش از معرفی نسل جدید اسپورتیج، مدل جدیدی از نسل فعلی آن را به بازار عرضه کرد. در ادامه با مشخصات این کراس اوور کره‌ای آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای کیا روی توسعه نسل جدید اسپورتیج تمرکز دارد، اما قبل از معرفی آن اکنون مدل جدیدی را برای نسل فعلی کراس اوور کوچک خود در نظر گرفته است. کیا اسپورتیج 2022 نسبت به مدل قبلی تغییرات اندکی را تجربه کرده است.

مشخصات کیا اسپورتیج 2022

کیا اسپورتیج 2022 در تریم‌های LX، نایت فال ادیشن، EX و SX روانه بازار خواهد شد. این کراس اوور کره‌ای به شکل استاندارد در حات تک دیفرانسیل قابل خرید خواهد بود، اما مشتریان می‌توانند آن را با سیستم چهار چرخ محرک نیز سفارش دهند. کیا تریم نایت فال ادیشن را به عنوان جدیدترین عضو اسپورتیج به عنوان جایگزین تریم S عرضه خواهد کرد.

کیا اسپورتیج 2022

پکیج LX Value ادیشن این مدل از رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره، کلید هوشمند با استارت دکمه‌ای و صندلی‌های جلوی گرم شونده بهره می‌برد. برای تریم EX نیز به شکل استاندارد سانروف پانورامیک در نظر گرفته شده است. همچنین پکیج EX Tech و SX توربو نیز اکنون از به‌روزرسانی نقشه‌ها برای جزئیات بیشتر برخوردار شده‌اند.

شرکت کیا به صورت استاندارد برای تمام تریم‌های کیا اسپورتیج 2022 دستیار پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، هشدار توجه راننده و دستیار نوربالا را ارائه کرده است. همچنین مدل‌های نایت فال ادیشن، EX و SX توربو به صورت استاندارد از هشدار نقاط کور و ترافیک پشتی بهره می‌برد و مشتریان با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانند این سیستم‌ها را برای مدل LX Value ادیشن نیز سفارش دهند.

کیا اسپورتیج 2022

قیمت مدل جدید کیا اسپورتیج در تریم LX دیفرانسیل جلو از 24 هزار 90 دلار و در تریم LX چهار چرخ محرک از 25 هزار و 590 دلار آغاز خواهد شد. مشتریان برای مدل‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک تریم نایت فال ادیشن باید به ترتیب 28 هزار و 90 و 29 هزار و 790 دلار بپردازند.  قیمت EX دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک نیز به ترتیب 28 هزار و 390 دلار و 29 هزار و 890 دلار خواهد بود. شرکت کیا برای تریم SX توربو نیز در مدل نسخه‌های تک دیفرانسیل و چهار چرخ محرک به ترتیب قیمت 33 هزار و 750 دلار و 35 هزار و 250 دلار را در نظر گرفته است.

کیا اسپورتیج 2022 در تمام مدل‌ها به غیر از مدل فول از موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 181 اسب بخار را تولید کند. برای تریم SX نیز موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 240 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*