خرید اپل واچ

خرید اپل واچ سری 6 از بازرگانی سیب با اقساط 12 ماهه

علاقمندان به ساعت های هوشمند همیشه به دنبال یک گزینه‌ی همه چیز تمام هستند تا بتوانند بهترین استفاده‌ی ممکن را از این گجت هوشمند داشته باشند.

اپل از سال 2014 با رونمایی اپل واچ همراه با گوشی های سری 6 آیفون خود، انقلابی هیجان انگیز در بازارهای جهانی ایجاد کرد. اپل توانست یک سال بعد اولین اپل واچ های ساخته شده‌ی خود را تا 4 میلیون نسخه در سراسر جهان بفروش رساند. محبوبیت ساعت های اپل به دلیل ارگونومی زیبا و همه پسند سال‌هاست که ادامه دارد. به تازگی سری 6 و se اپل واچ نیز طراحی و عرضه شده است. سبک طراحی همچنان همان مینیمالیستی سابق را در پی دارد، استفاده از برترین متریال‌های موجود و توازن رنگ بندی هر بیننده‌ای را شیفته‌ی استفاده از این گجت پوشیدنی می‌کند.

خرید اقساطی اپل واچ از بازرگانی سیب

بازرگانی سیب سال‌هاست که به صورت تخصصی در حال عرضه محصولات اپل به طرفداران این برند می‌باشد، طرح‌های اقساطی خرید اپل واچ در بازرگانی سیب بدون پیش پرداخت انجام خواهد شد که در ادامه به شرایط و نحوه‌ی خرید آن خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است، اپل واچ به عنوان یک دستیار هوشمند برای ورزشکاران تهیه دیده شده بود، اما امروزه هر کسی با هر میزان فعالیتی برای بررسی سلامت خود به یک ساعت هوشمند آن هم با بهترین امکان احتیاج دارد که اپل واچ با اپلیکیشن‌های متفاوت و بسیار کاربردی می‌تواند پاسخگوی این دسته از افراد باشد.

بررسی امکانات اپل واچ سری 6

از برترین امکاناتی که در اپل واچ 6 احساسات هر علاقمند به تکنولوژی را قلقلک می‌دهد، استفاده از ابزار شست‌وشوی دست، بندهای جدید لوپ، ردیابی و کنترل خواب، باتری قوی و… خواهد بود. در طراحی اپل واچ 6 از بدنه‌ای با لبه‌های کرو استفاده شده است که ترکیب آن با فلز آلومینیوم حس خوشایندی را منتقل خواهد کرد. علاوه بر این‌ها صفحه نمایش اولد اپل واچ سری 6 شفافیت فوق‌العاده‌ای را به نمایش خواهد گذاشت. جالب است بدانید روشنایی نسبت به ساعت‌های قدیمی این سری تغییر نکرده است، اما رنگ‌های غنی و کنتراست بهتری را شاهد خواهیم بود..

سنسور اندازه گیری اکسیژن خون تعبیه شده در این سری از اپل واچ یکی از شگفتی‌های به کار برده شده در یک ساعت هوشمند شناخته می‌شود. عملکرد دقیق و بسیار کارآمد این سنسور باعث شده تا عده‌ی زیادی برای حفظ سلامتی خود اپل واچ سری 6 را انتخاب کنند.

خرید اپل واچ

سرویس جدید فیتنس پلاس یکی از مواردی است که مورد توجه کاربران اپل واچ 6 قرار گرفته است و اپل با ارائه‌ی آن این امکان را به شما می‌دهد که همراه با ساعت، تمرینات تناسب اندام خود را به خوبی طی کرده و ارتباط بهتری با آمار و ارقام برقرار کنید. اپل واچ جدید دارای سه ماه دوره تمرینی رایگان برای این منظور خواهد بود و بعد از آن باید اشتراک مورد نظر را خریداری کنید. از نظر سینک شدن اپل واچ با گوشی های آیفون نباید هیچ نگرانی داشته باشید، سری آیفون 12 نیز که همراه این ساعت معرفی شد یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به راحتی آن را با اپل واچ خود ست کنید. استفاده از یک اپل واچ 6 به همراه آیفون 12 پرو تمام امکاناتی که یک کاربر امروزی به آن احتیاج دارد را فراهم می‌کند.

خرید آیفون ۱۲ پرو مکس

دیگر محصولات موجود در بازرگانی سیب با شرایط اقساطی

پرچمدار گوشی های اپل؛ آیفون 12 پرومکس، انواع آیپد، ایرپاد و کنسول های بازی نیز در بازرگانی سیب با شرایط اقساطی آماده‌ی عرضه هستند. برای خرید آیفون از بازرگانی سیب باید پیش پرداخت حداقل 40 درصدی را پرداخت کنید، اما برای دیگر محصولات احتیاجی به آن نیست. علاوه بر این وجود دسته چک صیاد فاکتور مهمی در خرید از بازرگانی سیب خواهد بود. با مراجعه به سایت بازرگانی سیب می‌توانید از شرایط کامل خرید انواع محصولات آگاه شوید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*