فناوری Quick Share

فناوری Quick Share به لپ تاپ های سامسونگ آمد

فناوری Quick Share که در ابتدا فقط برای گوشی های سامسونگ معرفی شده بود، برای لپ تاپ های این شرکت در دسترس قرار گرفت.

سامسونگ فناوری Quick Share را برای لپ تاپ های خود ارائه کرد؛ به لطف این فناوری، به آسانی می‌توان اطلاعات مختلفی مانند عکس، فیلم، اسناد و پیوندها را بین لپ تاپ‌های سازگار سامسونگ و دستگاه‌های دیگر این شرکت جابجا کرد.

معرفی فناوری Quick Share برای لپ تاپ‌

تا پیش از این، انتقال اطلاعات در خارج از خانه و از طریق گوشی به لپ تاپ، کار بسیار سختی بود و باید یا آن را برای خود ایمیل می‌کردید یا با استفاده از کابل و فلش آن را به رایانه خود انتقال می‌دادید؛ اما حال با معرفی فناوری Quick Share به آسانی امکان انتقال داده‌ها بین محصولات شرکت سامسونگ و لپ تاپ‌های سری Galaxy Book Pro بدون هیچ محدودیتی وجود دارد.

این فناوری از Wi-Fi Direct استفاده می‌کند و در یک محیط محلی (محدود) امکان اتصال و انتقال اطلاعات زیاد نیز با آن بدون نیاز به اینترنت و با سرعت مناسب وجود دارد. همچنین در این فناوری قابلیت محدود سازی و پیکربندی تنظیمات در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال امکان محدود سازی نمایش اشتراک گذاری سریع وجود دارد یا فقط می‌توانید Quick Share را برای لیست مخاطبان خود آزاد کنید. فقط توجه داشته باشید، که این فناوری مخصوص محصولات شرکت سامسونگ است و برای انتقال اطلاعات باید از محصولات این شرکت استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*