ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ با نمایشگر ۱.۴ اینچی معرفی شد

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ – Realme Watch 2 با یک نمایشگر ۱.۴ اینچی، ارائه بیش از ۱۰۰ واچ فیس، ۹۰ حالت ورزشی و طراحی مربعی معرفی شد.

حدوداً یک سال پیش ریلمی از نخستین ساعت هوشمند خود به نام Realme Watch رونمایی کرد. هرچند انتظار داشتیم نسخه دیگری از این خانواده با نام احتمالی Watch S هم رونمایی شود، اما اکنون به صورت مستقیم نسل جدید این اسمارت واچ با همان ظاهر مربعی معرفی شد.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ به یک نمایشگر لمسی ۱.۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت مجهز است. ریلمی بیش از ۱۰۰ واچ فیس را برای انتخاب در دسترس کاربران قرار می‌دهد. یک دکمه فیزیکی روی فریم سمت راست این ساعت قرار دارد و به لطف گواهی IP68 در برابر نفوذ آب، گرد و غبار مقاوم است. وزن این اسمارت واچ هم ۳۸ گرم است.

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲

Realme Watch 2 بیش از ۹۰ حالت ورزشی دارد، در حالی که نسل قبل تنها ۱۴ حالت ورزشی را ارائه می‌کرد. نظارت بر خواب و استرس و همچنین نمایشگر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون نیز از دیگر امکانات استاندارد این ساعت هوشمند است. به لطف اپلیکیشن Smart AIoT نیز شما می‌توانید کنترل دیگر دستگاه‌های هوشمند خود را در اختیار بگیرید.

ریلمی ظرفیت باتری در این ساعت را از ۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت در نسل گذشته به ۳۱۵ میلی‌آمپر ساعت در نسل جدید رسانده است که به عمر باتری ۱۲ ساعته با هر بار شارژ کمک کرده است. ریلمی واچ جدید با قیمتی در حدود ۵۵ دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*