لایو رومز اینستاگرام

پخش زنده چهار نفره با قابلیت جدید لایو رومز اینستاگرام ممکن شد

قابلیت جدید لایو رومز اینستاگرام – Instagram Live Rooms به کاربران این امکان را می‌دهد تا با 3 نفر دیگر به صورت پخش زنده ویدئویی ارتباط داشته باشند.

اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام لایو رومز اینستاگرام (Instagram Live Rooms) را معرفی کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد با سه نفر دیگر به صورت پخش زنده ویدیوی ارتباط داشته باشند. پیش از معرفی این قابلیت لایو اینستاگرام فقط امکان پخش زنده ویدیویی دو نفره را داشت و گویا این بروزرسانی برای رقابت با برنامه ClubHouse طراحی شده است.

لایو رومز اینستاگرام – Instagram Live Rooms

با معرفی برنامه کلاب هاوس، بسیاری از شرکت‌های قدیمی در این حوزه مانند اینستاگرام در تلاش هستند تا با ارائه ابزارهای جدید، از ریزش مخاطبان خود جلوگیری کنند. با معرفی شدن قابلیت جدید لایو رومز اینستاگرام، حال کاربران این شبکه اجتماعی می توانند در گروه‌های چهار نفره و به صورت تعاملی باهم ارتباط داشته باشند. در اصل Live Rooms نسخه پیشرفته Instagram Live است و قرار است به زودی نیز شاهد قابلیت‌های جدیدی در آن باشیم و تولیدکننده‌های محتوا با این قابلیت‌ها می‌توانند با مشتریان خود بهتر تعامل داشته باشند.

طبق اطلاعاتی که در مورد این ویژگی وجود دارد، کاربران می‌توانند همانند کلاب هاوس، دوربین‌های خود را خاموش کنند و به صورت صوتی به مکالمه بپردازند و با وجود قابلیت‌هایی چون قطع کردن میکروفون، تاحدودی حس و حال استفاده از کلاب هاوس را در اینستاگرام احساس کنند. فیسبوک برای کاهش بازار شبکه کلاب هاوس در حال بروزرسانی و ایجاد ویژگی‌های جدید دیگری نیز است. به عنوان مثال به زودی شاهد وجود قابلیت پرسش و پاسخ هوشمند یا قابلیت social audio در این نرم افزار خواهیم بود.