فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

بهترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 که در انتظارشان هستیم

اگر از طرفداران مارول، دی سی و عناوین قهرمان محور هستید، در ادامه می‌توانید با مورد انتظارترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 آشنا شوید.

در این مطلب به معرفی مورد انتظارترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 پرداخته‌ایم؛ آثار بزرگ و جذابی که می‌توانند طرفداران را هیجان‌زده کنند.

در چند سال اخیر، عناوین ابرقهرمانی در میان آثار بلاک باستری، حرف اول و آخر را زده‌اند و معمولا بالاترین میزان فروش را دارند. در این میان، دنیای سینمایی مارول (MCU) توانسته به پرفروش‌ترین مجموعه سینمایی تاریخ تبدیل شود و فیلم انتقام جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) نه تنها پرفروش‌ترین فیلم سال 2019 شد، بلکه برای مدتی، در صدر جدول پرفروش‌ترین آثار سینمایی تاریخ قرار گرفت. متاسفانه سال 2020، تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و اکثر فیلم‌های بزرگ با تاخیر مواجه شدند اما در سال جاری میلادی، شرایط به تدریج به حالت عادی بازخواهد گشت و البته شاهد بازگشت موفقیت آمیز ژانر ابرقهرمانی به سینما خواهیم بود.

امسال قرار است چهار فیلم بزرگ از مارول به نمایش گذاشته شود و دی سی هم دو فیلم بزرگ دارد که یکی از آن‌ها (نسخه اسنایدر کات جاستیس لیگ) مدتی قبل از سرویس اچ بی او مکس منتشر شد و توانست موفق ظاهر شود.

مورد انتظارترین فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

کرونا ویروس اما در برنامه اکران سال 2021 هم تاثیر گذاشت و بسیاری از فیلم‌هایی که قرار بود امسال اکران شوند، به سال 2022 منتقل شده‌اند. از جمله بتمن به کارگردانی مت ریوز، دکتر استرنج 2 و بلک آدام با بازی دواین جانسون که قرار بود در ماه دسامبر 2021 اکران شود. تعطیلی سینماها، ضربه جبران ناپذیری به این صنعت زد اما استودیوها امیدوارند که با فیلم‌های بزرگ خود، این ضرر و زیان‌ها را جبران کنند. در ادامه می‌توانید با بزرگ‌ترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 آشنا شوید.

– فیلم Black Widow

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«بیوه سیاه» اولین فصل از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول (MCU) است و به زندگی گذشته ناتاشا رومانوف می‌پردازد. شرکت مارول قرار بود که در سال 2020 تنها دو فیلم را روانه سینماها کند؛ بیوه سیاه و اترناز که کرونا ویروس منجر به تاخیر خوردن هر دو شد. داستان فیلم از نظر زمانی، بین اتفاقات فیلم‌های کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) و انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت (Avengers: Infinity War) رخ می‌دهد و در آن، ناتاشا به روسیه بازگشته تا با گذشته‌اش رو به رو شود.

نقش اصلی فیلم یکبار دیگر بر عهده اسکارلت جوهانسون است و بازیگرانی همچون دیوید هاربر، فلورنس پیو، ریچل وایز و ری وینستون در کنار او حضور دارند. از شخصیت‌های کامیکی جدید این قسمت می‌توان به یلنا بلووا (Yelena Belova)، رد گاردین (Red Guardian)، تسک مستر (Taskmaster) و ریک میسون اشاره کرد. اگر تاخیر دیگری در راه نباشد، فیلم Black Widow در تاریخ 7 مه 2021 (17 اردیبهشت 1400) اکران می‌شود.

– فیلم Samaritan

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«سامری» یک فیلم ابرقهرمانی کاملا اورجینال است که سیلوستر استالونه نقش اصلی آن را بازی می‌کند و قرار است یک برداشت تاریک و جدی از ابرقهرمانان ارائه دهد. داستان در رابطه با پسر جوانی است که سرنخ‌هایی از زنده بودن یک قهرمان مشهور قدیمی پیدا می‌کند؛ قهرمانی که بیست سال قبل و پس از یک نبرد حماسی، ناپدید شد. مارتین استار، مویسس آریاس، داشا پولانکو و پیلو اسبک دیگر بازیگران فیلم هستند و کارگردانی اثر برعهده جولیوس ایوری بوده که فیلم خوش ساخت ارباب (Overlord‎) را در کارنامه دارد.

فیلم Samaritan در تاریخ 4 ژوئن 2021 (14 خرداد 1400) اکران می‌شود.

– فیلم Venom: Let There Be Carnage

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«بگذارید کارنیج بیاید» دنباله فیلم ونوم سال 2018 است که توانست موفقیت غیرمنتظره‌ای بدست بیاورد و با بودجه 116 میلیون دلاری، به فروش 856 میلیون دلاری برسد. در این قسمت هم تام هاردی در نقش ادی براک / ونوم بازی می‌کند و در مقابل کلتوس کسدی (Cletus Kasady) ملقب به کارنیج قرار می‌گیرد. میشل ویلیامز از قسمت اول بازخواهد گشت و وودی هرلسون، رید اسکات و نائومی هریس، بازیگران جدید اثر هستند.

کارگردانی فیلم Venom: Let There Be Carnage برعهده اندی سرکیس بوده که موگلی: افسانه جنگل (2018) و نفس بکش (2017) را در کارنامه دارد و سینمادوستان او را بیشتر با شخصیت گالوم از مجموعه ارباب حلقه‌ها می‌شناسند. ونوم 2 در تاریخ 24 سپتامبر 2021 (2 مهر 1400) به اکران سینماهای جهان در می‌آید.

– فیلم Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

دومین فیلم دنیای سینمایی مارول در سال 2021، «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» خواهد بود. سیمو لیو (Simu Liu)، بازیگر نقش اصلی است و برای اولین بار، نقش اول یک فیلم مارولی را یک آسیایی ایفا می‌کند.

شانگ-چی یک استاد هنرهای رزمی است که از کودکی توسط پدرش آموزش دیده تا تبدیل به یک قاتل حرفه‌ای شود ولی در ادامه تصمیم می‌گیرد که از سازمان ده حلقه خارج شده و یک زندگی معمولی را در آمریکا آغاز کند. اما بازنشستگی چندان آسان نیست و او باید با گذشته‌اش رو به رو شود. اگر فیلم مرد آهنی 3 را تماشا کرده باشید، احتمالا به یاد دارید که ماندارین (Mandarin) شخصیت منفی آن بود اما در نهایت مشخص شد که او در واقع یک بدل بوده است. در این فیلم جدید، ماندارین اصلی را ملاقات خواهید کرد که ظاهرا پدر شانگ-چی هم هست.

از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به آکوافینا، تونی لیانگ و میشل یئو اشاره کرد. کارگردانی اثر هم برعهده دستین دنیل کرتون بوده که قصر شیشه‌ای و بخش کوتاه‌مدت شماره 12 را ساخته است. فیلم Shang-Chi در تاریخ 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 2021) اکران می‌شود.

– فیلم The Suicide Squad

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«جوخه انتحار» در سال 2016 اکران شد و با بودجه 175 دلاری، به فروش 746 میلیون دلاری در گیشه رسید. این فیلم اگر چه از نظر تجاری موفق بود اما به دلیل جلوه‌های ویژه ضعیف، تدوین نامناسب، شخصیت‌های پرداخت نشده و داستان نامنسجم از سوی منتقدان مورد حمله قرار گرفت و نتوانست نظر طرفداران را هم جلب کند. اگر چه ساخت قسمت دوم قطعی به نظر می‌رسید اما با اتفاقاتی که برای دی سی در چند سال اخیر رخ داد، این شرکت تصمیم گرفت که آن را به مسیر تازه‌ای ببرد. جوخه انتحار دوم، ورود جیمز گان (James Gun) به دنیای دی سی را رقم می‌زند که طرفداران مارول او را با سری محافظان کهکشان (Guardians of the Galaxy) به خوبی می‌شناسند. در این قسمت، تعدادی از ضدقهرمانان مشهور توسط دولت به کار گرفته می‌شوند تا یک زندان متروکه نازی‌ها را نابود کنند.

از چهره‌های جدید فیلم می‌توان به ادریس البا، پیت دیویدسون، جان سینا، ناتان فیلیون و سیلوستر استالونه اشاره کرد. بازیگران قسمت اول، همانند مارگوت رابی، جوئل کینامن، وایولا دیویس و جای کورتنی نیز در این قسمت حضور دارند. فیلم The Suicide Squad در تاریخ 6 اوت 2021 (15 مرداد 1400) به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس اکران می‌شود.

– فیلم Eternals

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«اترنالز» (یا همان جاودانگان)، سومین فیلم دنیای سینمایی مارول در سال 2021 است. داستان، پیرامون یک نژاد قدرتمند از ابرانسان‌ها است که به آن‌ها اترنالز گفته می‌شود. این فیلم بزرگ که با بودجه 200 میلیون دلاری در حال ساخته شدن است، تیم بازیگری فوق العاده‌ای دارد و در آن، ستارگانی همچون آنجلینا جولی، کیت هرینگتون، کمیل نانجیانی، ریچارد مدن و سلما هایک به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم، اتفاقات پس از انتقام جویان: آخر بازی را روایت می‌کند، جایی که اترنال‌ها پس از 7 هزار سال زندگی مخفیانه بر روی کره زمین، یک بار دیگر متحد می‌شوند تا در مقابل دشمنان سنتی خود قرار بگیرند.

کارگردانی این فیلم برعهده کلوئی ژائو است که احتمالا نام او را اخیرا زیاد شنیده‌اید. این فیلمساز توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را نیز کسب کند. فیلم Eternals در تاریخ 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) به صورت جهانی روی پرده می‌رود.

– فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

آخرین فیلم ابرقهرمانی سال که با همکاری مشترک مارول و سونی، در حال ساخته شدن است. تام هالند یک بار دیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی را برعهده دارد و طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت‌های مختلفی از نسخه‌های پیشین اسپایدرمن نیز در این قسمت باز خواهند داشت، از جمله توبی مگوایر و اندرو گارفیلد (هر دو در نقش پیتر پارکرهای مختلف)، جیمی فاکس در نقش الکترو و آلفرد مویلینا در نقش دکتر اختاپوس.

همچنین حضور شخصیت‌های دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) و نیک فوری (ساموئل ال جکسون) در فیلم تایید شده است. زندایا و مریسا تومی نیز از قسمت‌های قبلی حضور دارند. کارگردانی فیلم همانند نسخه‌های پیشین برعهده جان واتس بوده و در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) می‌توانید منتظر اکران آن باشید.

– فیلم Morbius

فیلم های ابرقهرمانی سال 2021

«موربیوس» سومین قسمت مستقل از دنیای شخصیت‌های مرد عنکبوتی شرکت سونی است که در سال 2021 اکران خواهد شد. در این فیلم، جرد لتو نقش یک دانشمند را بازی می‌کند که از یک بیماری خونی نادر رنج می‌برد و در مسیر پیدا کردن یک راه درمان، تبدیل به یک خون آشام می‌شود. اما برخلاف خون آشام‌های معمولی، او هیچ نقطه ضعفی ندارد.

کارگردانی این فیلم بر عهده دنیل اسپینوزا بوده که زندگی (Life) را در کارنامه دارد و از دیگر بازیگران اثر می‌توان به مت اسمیت، آدریا آرجونا، مت اسمیت، ترسی گیبسون، مایکل کیتون و تام هالند اشاره کرد. فیلم Morbius قرار بود در تاریخ 8 اوت 2021 (16 مهر 1400) اکران شود اما تاریخ اکران آن تغییر پیدا کرد و حالا قرار است در 21 ژانویه 2022 (1 بهمن 1400) به نمایش گذاشته شود.

منتظر کدام یک از فیلم های ابرقهرمانی سال 2021 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*