ریلمی بادز Q2

ریلمی بادز Q2 با امکانات ارتقایافته از راه رسید

ریلمی بادز Q2 بدون هیاهوی تبلیغاتی معرفی شد. این ایرفون وایرلس برخی از ویژگی‌ها و مولفه‌های طراحی مدل Q را حفظ کرده؛ اما بهتر از قبل شده است.

از امکانات ریلمی بادز Q2 باید به حالت گیم بهبودیافته، تاییدیه IPX4 برای مقاومت نسبت به آب، طراحی زیبا و حذف نویز محیطی (ENC) اشاره کنیم. این قابلیت، فقط برای تماس‌های تلفنی کاربرد دارد و با حذف نویز فعال (ANC) متفاوت است.

مشخصات بادز کیو 2

این ایرفون بی‌سیم مانند نسل قبلی خود، دارای عمر باتری 20 ساعته است و 10 دقیقه شارژ کردن آن برای 2 ساعت پلی‌بک کفایت می‌کند. البته کیس شارژ هنوز با درگاه microUSB شارژ می‌شود!

کمپانی ریلمی به استفاده از همان بوست درایور بیس 10 میلی‌متری هم بسنده کرده؛ اما به Game Mode بپردازیم که به کلی ارتقا یافته است. این قابلیت با یک فشار طولانی، همزمان روی هر دو باد فعال می‌شود. هر چند که روی دوام باتری تاثیر منفی می‌گذارد؛ ولی تاخیر را به 88 میلی‌ثانیه می‌رساند که 50 درصد بهتر از نسل اول ریلمی بادز کیو است.

برای حذف نویز محیطی، الگوریتمی استفاده می‌شود که صداهای زائد خارجی را فیلتر می‌کند؛ به ویژه در محیط‌های شلوغی مانند پایانه‌های حمل و نقل عمومی، سوپرمارکت‌ها و ادارات!

ریلمی بادز کیو 2 خیلی سریع به دستگاه‌های بلوتوثی متصل می‌شود؛ ضمن اینکه با اپ Realme Link می‌توانید چند ژست کنترلی اختصاصی تعریف کنید.

قیمت ریلمی بادز Q2

هم‌اکنون این گجت صوتی با رنگ‌بندی مشکی و آبی وارد بازار پاکستان شده؛ قیمت آن با تخفیف ویژه، به 4000 روپیه رسیده که معادل 26 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*