آموزش اتوکد 2018

دانلود فیلم آموزش اتوکد 2018 به زبان فارسی

اگر به دنبال فیلم آموزش اتوکد 2018 نرم افزار اتوکد هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اتوکد چیست ؟

اتوکد Autocad نرم افزاری برای ترسیم نقشه‌های 2D و 3D در زمینه‌های مهندسی و صنعتی  است. نرم افزار اتوکد محصول یک شرکت آمریکایی به نام اتودسک (Autodesk) است و همانطور که گفته شد امکان ترسیم نقشه‌های دو بعدی و سه بعدی را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

اتوکد در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مهندسی بیشترین کاربرد را دارد. از نرم افزار اتوکد برای نقشه کشی ساختمان‌ها، تاسیسات مکانیکی و برق ساختمان استفاده می‌شود. همچنین برای رسم نقشه‌هایی مانند مدار فرمان و قدرت در ماشین‌های الکتریکی باز نیز نرم افزار اتوکد مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله اتوکد چیست را مطالعه کنید.

بنابراین یادگیری نرم افزار اتوکد فقط برای یک قشر خاص نیست و برای تمامی مشاغل مانند مهندس عمران، مکانیک، برق، صنایع، کامپیوتر، شیمی و… لازم است. این مشاغل در هر زمینه‌ی کاری که فعالیت داشته باشند، ترسیم نقشه با نرم افزار اتوکد از آنها خواسته می‌شود.

بنابراین یادگیری اصولی نرم افزار Autocad جزء اولین مهارت‌های لازم برای یک مهندس است.

آموزش اتوکد 2018

فیلم آموزش اتوکد 2018

آموزش‌های رایگان زیادی به زبان فارسی برای آموزش نرم افزار اتوکد تهیه شده که متقاضیان می‌توانند از این آموزش‌ها به راحتی استفاده کرده و کار با نرم افزار اتوکد را یاد گیرند.

در کنار همه این آموزش‌ها، مجتمع فنی آریا تهران نیز یکی از مجموعه‌های آموزشی برتر ایران در آموزش نرم افزار اتوکد است. برای شروع یادگیری و استفاده از دانلود رایگان فیلم آموزش اتوکد 2018 به زبان فارسی روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش اتوکد

کاربران با دانلود رایگان آموزش اتوکد 2018  از وب سایت آموزشگاه فنی حرفه‌ای آریا تهران می‌توانند تمامی ابزارها و کاربردهای این نرم افزار که کمی قبل‌تر به آنها اشاره شد را به خوبی یاد گرفته و مهارت‌های لازمه را کسب کنند.

دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی 2018

با استفاده از لینک فوق از می‌توانید از دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی 2018 استفاده کنید. در این فیلم صفر تاصد اتوکد 2018 بصورت 2بعدی و 3بعدی آموزش داده شده است.

آموزش کامل ترسیم دو بعدی و سه بعدی، آموزش‌ها و دستورات ویرایشی و کاربرد آنها,ساخت و مدیریت لایه‌ها و . . . از جمله مواردی هستند که از طریق فیلم آموزش اتوکد مقدماتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پس از گذراندن آموزش اتوکد 2018 pdf و فیلم‌های آموزشی مقدماتی، شما برای شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای اتوکد 2018  آماده می‌شوید. در آموزش‌های حرفه‌ای همانطور که از نامش پیداست به طور حرفه‌ای‌تر از محیط اتوکد برای رسم و طراحی نقشه‌ها استفاده می‌کنید.

پکیج آموزش اتوکد

ما در آموزشگاه اتوکد آریا تهران همه چیز را برای یادگیری شما فراهم کرده‌ایم. همه روش‌های آموزش برای یادگیری سریع و آموزش اتوکد 2018 رایگان.

شما با ورود به وب سایت رسمی آموزشگاه آریا تهران (www.aryatehran.com) و یا تله تیچرز (www.tele-teachers.com) می‌توانید از همه پکیج‌های ما استفاده کنید.

پکیج آموزش اتوکد ما شامل موارد زیر است.

دوره‌های حضوری و آنلاین اتوکد

در صورتی که علاقمند به شرکت در کلاس‌های حضوری  و یا آنلاین آموزش اتوکد 2018 هستید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

دوره اتوکد

شما با شرکت در دوره اتوکد حضوری مجتمع فنی آریا تهران، علاوه بر یادگیری امکان دریافت مدرک بین المللی را نیز خواهید داشت.

آنچه که شما فرا خواهید گرفت:

آشنایی با فضای عمومی نرم افزار، معرفی Modelspace، معرفی نوار Ribbon، استفاده از Pallet، معرفی نوار حالت، نحوه استفاده از، نوار دستور، تنظیمات اصلی نرم افزار، تنظیم محیط کاربری، استفاده از گزینه Help، نحوه باز کردن پروژه‌ها، قابلیتهای Mouse، نحوه، ذخیره‌سازی پروژه‌ها، نحوه استفاده از خطوط، ترسیم دایره، خطوط منحنی و سطوح یکپارچه، ترسیم مستطیل، چندضلعی‌های منتظم، ترسیم بیضی، الگوهای هاشور زدن، معرفی دستور Move، چرخش و تغییر زاویه، ویرایش توسط Trim و Extend، معرفی دستور Mirror، ویرایش زاویه‌ها توسط Fillet و Chamfer، معرفی دستور Strech، روش‌های تغییر مقیاس، شبکه‌بندی توسط Array، معرفی دستورهای Erase,Xplode و Offset، یکپارچه‌سازی ترسیم به وسیله Edit Polyline، روش‌های انتخاب در Modelspace، استفاده از روش حذف انتخاب، تنظیم واحدهای ترسیم، استفاده از Snap Mode، ویرایش با استفاده از گریپ‌ها، معرفی پنل Layers، مدیریت محتوای لایه‌ها، نمونه کار با لایه‌ها، دسترسی به لایه‌ها توسط Layer Control، تغییر مشخصات لایه‌ها، کاربرد Layer Previous، آشنایی با ابزار تایپ متن Single Line، روش‌های چینش متن، تنظیم ابزار نوشتاری، تایپ توسط حالت Multiline Text، ویرایش ابزار متن، گروه‌بندی و شماره‌گذاری متن‌ها، استفاده از نمادها و سمبل‌ها، اصلاح غلط‌های املایی توسط Dictionary، معرفی پنل Annotation، اندازه‌گذاری پیوسته، تنظیم حالت نمایش خطوط اندازه، روش‌های ویرایش اندازه‌گذاری‌ها، آشنایی با ابزار Leader، تنظیم حالت نمایش ابزار Leader، روش‌های ویرایش ابزار Leader، آشنایی با پنل Block، روش‌های ساخت Block و استفاده از Dynamic Block، نمونه‌ی کار با ابزار Block، نحوه ویرایش Blockها، نحوه استفاده از Blockها در پروژه‌های مختلف، آشنایی با ابزار Rollover، روش کار با پنل Measure، ویرایش توسط Quick Property Changer، ماشین حساب، روش کار با ابزار Plot، تنظیم حالت نمایش فایل خروجی، تعریف ضخامت خطوط در Plot، آماده کردن طرح توسط Layout، روش ترسیم در Layout، تنظیم حالت دید در Layout، استفاده از یک صفحه‌بندی در پروژه‌های مختلف، آماده‌سازی پروژه برای خروجی نهایی، تنظیم مقیاس ابزار Text، تنظیم مقیاس خطوط اندازه، تنظیم مقیاس ابزار Leader، ویرایش حالت Annotative، روش‌های گرفتن خروجی در نسخه‌های مختلف Autocad، گرفتن خروجی به صورت PDF و گرفتن خروجی به صورت DWFX تمامی عنوان‌هایی هستند که در پکیج آموزش اتوکد، تدریس می‌شوند.

آموزش اتوکد 2018

دانلود رایگان فیلم آموزشی اتوکد

همانطور که گفته شد، امروزه مجموعه زیادی فیلم‌های آموزشی نرم افزار اتوکد با زبان فارسی در اختیار متقاضیان قرار گرفته. شاید برخی تصور کنند فیلم‌های آموزشی به اندازه کلاس‌های حضوری نتوانند مطالب را راحت بیان کنند و قدرت یادگیری از فیلم‌های آموزشی کم باشد، این افکار بسیار غلط است چرا که از استادان مجرب برای آموزش استفاده شده و فیلم‌ها بسیار با کیفیت هستند و به نوعی کلاس درس خصوصی را به شما ارائه می‌کنند.

برای استفاده از یکی از بهترین مجموعه‌های آموزشی وارد وب سایت آریا تهران و یا تله تیچرز شده و از دانلود رایگان فیلم آموزشی اتوکد لذت ببرید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

آموزش رایگان اتوکد 2020

همانطور که گفته شد محبوب‌ترین و برترین ابزار طراحی، ترسیم و مهندسی در دنیا، اتوکد 2020 می‌باشد. این برنامه به نوعی از ضروری‌ترین نرم افزارها در رشته‌ی معماری بوده و به ویژه مهندسان و معماران به خوبی آن را می‌شناسند.

نرم افزار اتوکد با عنوان پرچم دار شرکت اتودسک معروف است و با وجود این نرم افزار ترسیم نقشه‌ها بر روی کاغذ که زمان زیادی را نیاز داشتند به پایان رسیده و برنامه اتوکد تحول عظیمی را در دنیای طراحی و ترسیم فنی و مهندسی ایجاد کرده است.

پکیج آموزش اتوکد 2020  آموزشگاه اتوکد آریا تهران آموزش‌های لازم برای کار با فضای اتوکد را به کاربران ارائه داده و آموزش فارسی اتوکد 2020 به درک بهتر و راحت‌تر مطالب کمک می‌کند.

برای استفاده از این پیکج از لینک‌های زیر استفاده کنید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

آموزش گام به گام اتوکد 2019

اتوکد 2019 نیز مانند سایر ورژن‌های خود به دلیل داشتن یک محیط داخلی بسیار مهندسی شده و دشوار، نیاز به آموزش دارد ولی ما این کار را در سایت “آموزشگاه آریا تهران ” با قرار دادن مجموعه‌های آموزشی نرم افزارها بسیار آسان کردیم.

این مجموعه که توسط گروه تیم مهندسی آریا تهران توسعه یافته است و با موضوع آموزش نرم افزار اتوکد 2019 در نزدیک به 8 ساعت می‌تواند سرعت یادگیری شما را بسیار افزایش دهد. برای دانلود این فیلم آموزشی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

ww.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

دانلود رایگان آموزش اتوکد  2017 

از اتوکد 2017 برای طراحی و رسم نقشه‌هایی برای صنایع معماری، ساخت و ساز، مهندسی، تولید و طراحی محصولات به شکل دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌شود.

آموزش اتوکد 2017 به گونه‌ای طراحی شده که هم برای افراد مبتدی مناسب بوده و هم برای افرادی که تجربه ی کار با نرم افزار اتوکد دارند، بسیار کمک کننده است.

در آموزش اتوکد 2017 تدریس گام به گام ابزارها، منوها، لایه‌ها، بلوک‌هاف لایه بندی، ابعاد، نحوه ایجاد اشکال هندسی و ویرایش آنها، حاشیه نویسی و اضافه کردن متن آموخته می‌شود حتی برای افراد متخصص و با تجربه در زمینه اتوکد نیز مطالب جدیدی برای یادگیری وجود دارد که با دانلود رایگان آموزش اتوکد 2017 pdf  و مشاهده فیلم‌های آموزشی قابل استفاده است.

دانلود فیلم آموزش کامل اتوکد 2016 به زبان فارسی 

دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی 2016  به نحوه نقشه کشی و نوشتن متن و شماره گذاری و حاشیه نویسی و نحوه کار با ابزارهای اندازه گیری به شکل ساده و مقدماتی برای افراد مبتدی می‌پردازد.

تمرین‌هایی نیز طراحی شده که پس از مشاهده ویدیوها با انجام این تمارین می‌توانید بیشتر مسائل و ابزارهای تولید شده را درک کنید.

آموزش گام به گام اتوکد 2015 

در آموزش اتوکد 2015 اجرای برنامه کاربردی، مفاهیم مرتبط با فضای مدل، آموزش اتوکد دو بعدی، آموزش اتوکد سه بعدی، آشنایی با تمام ابزارهای Autocad، مدیریت Drawingها و کاربرد تمامی آنها توضیح داده می‌شود.

برای شروع آموزش گام به گام اتوکد 2015 از لینک‌های زیر استفاده کنید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

فیلم آموزش اتوکد 2014 به زبان فارسی

شما با مراجعه به وب سایت مجتمع فنی آریا تهران می‌توانید فایل آموزش اتوکد 2014، آموزش ابتدایی اتوکد 2014 را در اختیار داشته باشید.

آموزش‌های این فایل شامل آموزش جامع و با کیفیت نرم افزار اتوکد ( Autocad ) می‌باشد که برای راحتی بیشتر متقاضیان به زبان فارسی تولید شده است.

دانلود فیلم آموزشی اتوکد 2013 به زبان فارسی

فیلم آموزش اتوکد 2013 به زبان فارسی طراحی شده و تمامی اطلاعات لازم برای رسم یک طرح و نقشه به ساده ترین تعریف ممکن توضیح داده می‌شود.

این ویدیوهای آموزش نرم افزار اتوکد ( Autocad ) با تمرین‌هایی همراه هستند که توضیح ابزارها و کاربردشان را راحت تر می‌کند.

آموزش گام به گام اتوکد 2011

مباحثی که در  آموزش گام به گام  نرم افزار اتوکد 2011 تدریس می‌شوند عبارتند از :

نصب و فعال سازی برنامه

آشنایی کلی با محیط برنامه

رسم اشکال با استفاده از خطوط

واحدهای اندازه گیری

دستگاه مختصات دو بعدی

رسم اشکال و کار با آنها

Modification

انتخاب آبجکت‌ها (Select)

رسم اشکال سه بعدی

ابزارهای سه بعدی

انجام یک پروژه سه بعدی

ابزارهای ویرایش و اصلاح تصاویر

ترسیم شرطی اشکال

کار با لایه‌ها

متن و حاشیه نویسی

اندازه گذاری (Dimention)

کار با بلوک‌ها

فیلم آموزش اتوکد عمران

اتوکد بهترین برنامه در نرم افزارهای ترسیم و نقشه کشی است همچنین بهترین گزینه برای استفاده ی  مهندسان عمران و مهندسان معماری می‌باشد. البته کاربرد اتوکد در عمران و رشته‌های مهندسی خلاصه نمی‌شود و تمامی رشته‌های مهندسی را شامل می‌شود.

اما اگر به فیلم آموزش اتوکد عمران نیاز دارید وارد لینک‌های زیر شوید.

www.aryatehran.com

www.tele-teachers.com

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.