گوشی زن فون ۸ مینی

جزئیات جدیدی از گوشی زن فون ۸ مینی فاش شد

جزئیات تازه‌ای از گوشی زن فون ۸ مینی – ZenFone 8 Mini فاش شد. ظاهراً ایسوس می‌خواهد یک گوشی پرچمدار اقتصادی را وارد بازار کند.

کمتر از دو هفته دیگر، شرکت ایسوس از گوشی‌های خانواده زن فون ۸ خود رونمایی می‌کند. یکی از اعضای این خانواده، گوشی زن فون ۸ مینی نام دارد که به تازگی جزئیات جدیدی از آن فاش شده است. DealInTech اخیراً مطلبی را منتشر کرده که در آن به جزئیاتی از مدل‌های قابل عرضه و باتری این گوشی پرداخته است.

نسخه‌ها گوشی زن فون ۸ مینی

طبق این گزارش، گوشی ZenFone 8 Mini در نسخه‌هایی با این پیکربندی‌ها عرضه خواهد شد:

  • ۶ + ۱۲۸ گیگ رم و حافظه داخلی
  • ۸ + ۱۲۸ گیگ رم و حافظه داخلی
  • ۸ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی
  • ۱۲ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی
  •  ۱۶ + ۲۵۶ گیگ رم و حافظه داخلی

در این مطلب همچنین به ظرفیت باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (با ظرفیت حقیقی ۳۸۳۵ میلی‌آمپر ساعت) و پشتیبانی آن از شارژ سریع ۳۰ وات نیز اشاره شده است.

گزارش‌هایی که در گذشته منتشر شده نشان می‌دهد زن فون مینی جدید به یک نمایشگر OLED حفره‌دار با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. این گوشی یک پرچمدار جمع و جور خواهد بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ قدرت می‌گیرد.

روی قاب پشتی این گوشی حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی Sony IMX686 به همراه حسگر Sony IMX663 حضور دارند. یک آمپلی‌فایر صوتی Cirrus CS35L45 نیز وظیفه‌ی تقویت توان صوتی این گوشی را بر عهده دارد.

اما دو عضو دیگر این خانواده زنفون ۸ و زنفون ۸ پرو نام دارند که انتظار می‌رود هر دو آن‌ها نیز به نمایشگر OLED فول اچ دی پلاس و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مجهز باشند. دوربین سلفی Zenfone 8 از یک حسگر ۲۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و روی قاب پشتی آن دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به علاوه دو حسگر ۱۲.۲ و ۸ مگاپیکسلی حضور دارد. مشخص نیست آیا این گوشی‌ها هم مثل سری زنفون ۷ به دوربین اسلایدی مجهز هستند، یا دوربین‌های پشتی و جلویی آن‌ها از یکدیگر مجزا است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*