شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition

شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition به کیبورد مجازی حرفه‌ای ریزر مجهز می‌شود

انتشار تصویر جدیدی از شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition نشان می‌دهد این گوشی گیمینگ، به کیبورد مجازی حرفه‌ای ریزر مجهز است.

هفته پیش بود که شرکت چینی شیائومی ردمی محصول جدید خود با نام شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition را معرفی کرد. اطلاعات فاش شده جدید از این محصول نشان می‌دهد که قرار است با یک گوشی حرفه‌ای سروکار داشته باشیم. شرکت شیائومی با انتشار یک تصویر جدید، یکی از ویژگی‌های این محصول را به کاربران خود نشان داد. گوشی جدید و گیمینگ شیائومی با همکاری شرکت ریزر یک کیبورد مجازی حرفه‌ای را در خود جای داده است. این برنامه دقیقا همانند کیبوردهای مکانیکی این شرکت طراحی شده و می‌تواند حال و هوای تازه‌ای را به گوشی‌های گیمینگ بیاورد.

گوشی شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition

شرکت ریزر به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم جانبی و تجهیزات گیمینگ شناخته می‌شود. این شرکت حتی قبل از خروج خود از دنیای گوشی‌های هوشمند چند محصول جذاب را نیز در این حوزه عرضه کرده است. حال شیائومی با شرکت ریزر قرار است یک کیبورد بسیار زیبا را برای محصول جدید خود طراحی کند. کیبورد طراحی شده بر روی شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition قرار است دقیقا حس و حال کیبوردهای مکانیکی این شرکت را تداعی کند و حتی در آن قابلیت Chroma RGB نیز پیاده سازی شده و کاربران می‌توانند بین تم‌های مشکی و سفید کیبورد، پوسته دلخواه خود را انتخاب کنند.

کیبورد ساخته شده توسط ریزر برای شیائومی Redmi K40 Game Enhanced Edition

شرکت شیائومی برای تولید گوشی هوشمند جدید خود، علاوه بر ریزر با JBL نیز برای افزایش کیفیت صدای بلندگوهای این گوشی همکاری داشته است. گوشی هوشمند جدید این شرکت دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی (رفرش ریت) 120 هرتزی است و از پردازنده Dimensity 1200 و 12 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. حافظه در نظر گرفته شده برای این گوشی 256 گیگابایت است. در قاب پشتی این گوشی یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و همچنین سنسور اثر انگشت وجود دارد.

شیائومی ردمی کی 40 گیم ادیشن، دارای یک باتری 5065 میلی آمپری است که از شارژ سریع 67 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. برخی دیگر از ویژگی‌های این گوشی شامل بلوتوث 5.2، وای فای 6، پشتیبانی از دو سیم کارت، سیستم خنک کننده مایع، قابلیت NFC و رابط کاربری MIUI 12.5 براساس اندروید 11 می‌باشد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*