اتاق های گفتگوی صوتی روبیکا

اتاق های گفتگوی صوتی به اپلیکیشن روبیکا اضافه شد

اتاق های گفتگوی صوتی به اپلیکیشن روبیکا اضافه شد. کاربران می‌توانند در این اتاق‌ها از چندین هزار شرکت‌کننده میزبانی کرده و در محیطی ایده‌آل به صورت مستقیم با سایر کاربران به گفتگو بپردازند.

روبیکا که به عنوان یک سوپر اپلیکیشن برای کاربران فارسی زبان دنیا سرویس‌های متعدد، متفاوت و جذابی را ارائه می‌کند، اکنون به قابلیت محبوب اتاق های گفتگوی صوتی مجهز شده است.

جزئیاتی از اتاق های گفتگوی صوتی اپلیکیشن روبیکا

چندین هزار شرکت‌کننده می‌توانند در اتاق‌های گفتگوی صوتی روبیکا حضور پیدا کنند و در آن جمع‌های کوچک و بزرگ را تشکیل دهند. هر گروه یا کانالی در روبیکا می‌تواند با قابلیت گفتگوی صوتی فرصت مناسبی را برای چهره‌های سرشناس فراهم کند تا بتوانند با مخاطبان خود گفتگوی مستقیم صوتی داشته باشند.

همراه اول که به عنوان یکی از سهامداران عمده اپلیکیشن روبیکا شناخته می‌شود پیشنهاد داده تا اگر کاربران قصد دارند از تمام سرویس‌های ارتباطی مورد نظر به شکل یک‌جا استفاده کنند یا اگر در سر ایده‌های بزرگ تجاری دارند، با پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا می‌توانند از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپلیکیشن بهره‌مند شوند. برای جزئیات بیشتر در خصوص این قابلیت جدید به آدرس https://lp.rubika.ir مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*