بلک شارک 4

تست مقاومت بلک شارک 4 ؛ عملکرد قابل قبول گوشی گیمینگ شیائومی

در این ویدیو به بررسی میزان مقاومت گوشی بلک شارک 4 – Black Shark 4 در مقابل خراشیدگی، آتش و فشار پرداخته‌ایم.

گوشی‌های گیمینگ معمولا مقاومت چندانی در برابر فشار و ضربه ندارند و علی‌رغم توان سخت‌افزاری و قدرت پردازشی بالای‌شان در این زمینه گاهی از گوشی‌های ارزان قیمت نیز ضعیف‌تر عمل می‌کنند. به عنوان نمونه گوشی لنوو لیژن دوئل 2 با وجود ظاهر زیبا و امکانات چشمگیرش، با اندکی فشار به دو تکه تبدیل می‌شود. اما خوشبختانه اوضاع بلک شارک 4 در این زمینه بهتر است و این گوشی طی تست مقاومت انجام شده نسبت به اغلب موبایل‌های هم‌خانواده‌اش عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

تراشه بلک شارک 4، اسنپدراگون 870 است و مدل پرو این گوشی از تراشه پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 888 بهره می‌برد. بلک شارک ۴ و ۴ پرو، دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد E4 ساخت سامسونگ هستند. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتزی است.

بررسی مقاومت بلک شارک 4

هر دو نسخه استاندارد و پرو گوشی گیمینگ جدید شیائومی دارای شارژ سریع 120 واتی خواهند بود. ظرفیت باتری‌ها 4500 میلی آمپر ساعت بوده و بر اساس اخبار منتشر شده، برای رسیدن شارژ باتری از 0 به 100 درصد تنها 14 دقیقه و 50 ثانیه زمان لازم است. در این دستگاه‌ها شاهد رابط کاربری JOYUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 هستیم. این رابط کاربری قابلیت‌های مفید زیادی برای گیمرها دارد و باعث تمرکز بیشتر کاربر روی بازی و حذف اعلان‌های بیهوده خواهد شد.

قیمت مدل پایه Black Shark 4 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 383 دلار اعلام شده و مدل پایه بلک شارک 4 پرو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 615 دلار قیمت‌گذاری شده است.

نظر شما در مورد این گوشی‌های گیمینگ چیست؟ آیا شما تلفن‌های همراه را دستگاه‌های مناسبی برای تجربه بازی‌های ویدیویی می‌دانید؟ نظرات خود در این خصوص را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*