درگاه پرداخت واسط

10 ویژگی کاربردی درگاه پرداخت واسط برای کسب و کارهای آنلاین

اگر یک کسب و کار تازه نفس هستید که قصد دارید هر چه سریع‌تر اولین فروش اینترنتی‌تان را در بستر فروشگاه اینترنتی و کسب و کار آنلاین خود داشته باشید، بایستی روالی را برای فرایند پرداخت مشتریان در نظر بگیرید.

احتمالا در همین راستا، به فکر دریافت درگاه اینترنتی باشید. با کمی تحقیق، متوجه می‌شوید که ابتدای کار، انتخاب یک درگاه مستقیم، با توجه به شرایط تازه نفس بودن کسب و کارتان یک انتخاب هوشمندانه نیست! چرا که همین ابتدای کار بایستی خودتان را برای کارهای اداری و تاسیس شرکت و دریافت مجوز و اینماد و… آماده کنید تا بعد از حدود چند هفته وقفه، بلاخره موفق به دریافت درگاه بانکی شوید. اما یک انتخاب بهتری نیز پیش رویتان قرار دارد که کارتان را راحت کرده است.

با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، دسترسی مردم به خدمات پرداخت آنلاین اهمیت بیشتری پیدا کرد. از همین رو شرکت‌های پرداخت یار با مجوز بانک مرکزی به صحنه آمدند تا کار را برای کسب و کارهای آنلاین راحت کنند. بنابراین اگر قصد دریافت درگاه اینترنتی را دارید، انتخاب درگاه اینترنتی واسط گزینه مناسبی برای مدیریت فرایندهای پرداخت سفارش‌ها است.

چطوری یک درگاه اینترنتی واسط خوب پیدا کنیم؟

چه ملاک‌هایی را برای انتخاب درگاه‌های واسط باید در نظر گرفت؟ در ادامه ویژگی‌هایی که سبب می‌شود نسبت به انتخاب درگاه پرداخت واسط در مقابل درگاه پرداخت مستقیم، مصمم شوید، بررسی کردیم.

مجوزهای پیچیده و اینماد لازم ندارید

برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت به مجوزها و مدارک بسیار زیادی احتیاج دارید؛ اما برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی واسط به هیچ مجوز و نمادی احتیاج نخواهید داشت.

مسلما یک کسب و کار تازه نفس، اگر بخواهد در ابتدای راه درگیر کاغذبازی‌های اداری شود، فرصت و انرژی زیادی را از دست می‌دهد. در عوض درگاه پرداخت اینترنتی واسط، تنها به مدارکی مانند شناسنامه و کارت ملی برای تایید هویت نیاز دارد. در نتیجه به داشتن اینماد و ثبت شرکت نیازی ندارد.

لازم نیست درصف انتظار باقی بمانید

ماندن در صف روال‌های اداری کار طاقت فرسایی است که می‌تواند برنامه‌هایتان را مختل کند. زمانی که برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم اقدام می‌کنید، بایستی خودتان را برای بازه دو الی سه هفته کاری آماده کنید. در این مدت فروش‌تان معلق می‌ماند و در نهایت، ممکن است مدارک‌تان نیاز به تغییر مجدد داشته باشد و نتوانید درگاه را به موقع دریافت کنید.

در عوض درگاه پرداخت اینترنتی واسط بعد از تایید هویت، در فاصله زمانی خیلی کوتاه (گاهی حتی کمتر از یک روز کاری) روی سایت‌تان فعال می‌شود. بدون اینکه نیاز به رفتن به بانک و طی روال‌های اداری پیچیده داشته باشید.

پشتیبانی قوی، راز موفقیت درگاه‌های اینترنتی 

اگر تا به حال تجربه تراکنش ناموفق را از درگاه‌های پرداخت مستقیم داشته باشید، احتمالا می‌دانید که سریع‌ترین زمانی که می‌توانید تراکنش‌های ناموفق را پیگیری کنند، 24 ساعت پس از انجام تراکنش است. به همین ترتیب شما هم باید مشتریان‌تان را منتظر بگذارید تا بعد از حداقل 24 ساعت وضعیت را به آن‌ها اعلام کنید. در عوض درگاه پرداخت اینترنتی واسط با پشتیبانی آنی خیال‌تان را از پیگیری راحت می‌کند. درگاه پرداخت امن زیبال یکی از پرداخت یارهایی است که از بابت پشتیبانی همه جانبه، تجربه خوبی را برایتان به همراه خواهند داشت.

درگاه پرداخت واسط

 با انواع سایت سازها و سیستم‌ مدیریت محتوایی منطبق است

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت اینترنتی واسط، این است که از انواع ماژول و افزونه‌های سایت سازی مثل وردپرس یا پرستاشاپ، پشتیبانی‌ می‌کند. در حالی که در درگاه پرداخت مستقیم بایستی بعد از دریافت درگاه بر اساس مستندات هر درگاه، کدنویسی انجام دهید. در حالی که برای استفاده از درگاه پرداخت واسط به راحتی می‌توانید به قسمت مستندات یا پلاگین‌ها مراجعه کنید و افزونه مورد نیازتان را به صورت رایگان نصب کنید.

درگاه پرداخت زیبال این امکان را دارد که از نحوه نصب تا پشتیبانی فنی شما را راهنمایی کند. فراوانی افزونه‌ها برای هر سیستم مدیریت محتوایی با این پرداخت یار، کارتان را راحت کرده است.

به صورت روزانه تسویه حساب انجام می‌شود

اگر کسب و کاری را به تازگی راه‌اندازی کردید، احتمالا برایتان مهم باشد که وجه پرداخت شده توسط مشتریان‌تان را تحت مدیریت خودتان داشته باشید. بنابراین یکی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند در انتخاب درگاه واسط اهمیت داشته باشد، قابلیت تسویه وجه در سریع‌ترین زمان ممکن است.

با سرویس اعلان و گزارشات آنی زیبال می‌توانید در هر لحظه گزارش آنی از پرداخت‌ها و تراکنش‌های سایت‌تان داشته باشید.

قابلیت ساخت فرم پرداخت با هر مبلغی را دارید

از جمله ویژگی‌های جذاب و کاربردی درگاه‌های واسط، قابلیت ساخت فرم پرداخت با مبلغ خاصی است. علاوه بر فرم پرداخت، با استفاده از درگاه‌های واسط شما می‌توانید انواع فرم تماس با ما و دریافت اطلاعات نیز شخصی سازی کنید.

پرداخت یار زیبال ؛ ارائه دهنده راهکارهای نوین پرداختی

زیبال، با ارائه راهکارهای نوین پرداختی، این امکان را برایتان به وجود آورده که بتوانید علاوه بر دریافت درگاه پرداخت اینترنی امن و پایدار، از خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای همچون سرویس تسهیم وجوه، مسیردهی هوشمند و .. نیز برخوردار شوید. به این ترتیب می‌توانید تعیین کنید که وجوه پرداختی، بین شما و شرکای تجاری‌تان با چه نسبتی تقسیم و در چه زمانی به حساب آنها واریزشود. سرویس سوئیچینگ هوشمند نیز در هر لحظه مشتریان شما را به بهترین درگاه پرداخت در آن لحظه متصل می‌کند. بنابراین دیگر دغدغه قطع شدن درگاه‌های پرداخت را در ساعات مختلف و تراکنش‌های ناموفق را نخواهید داشت . برای اطلاعات بیشتر از سرویس‌ها و امکانات جذاب این درگاه پرداخت واسط، به آدرس zibal.ir  مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*