اختلال در کلاب هاوس

مصوبه جریمه اپراتورها به دلیل اختلال در کلاب هاوس توسط دیوان عدالت لغو شد

اخیرا هیئت‌وزیران مصوبه‌ای را برای جریمه اپراتورها به دلیل ایجاد اختلال در کلاب هاوس مصوب کرد که این مصوبه توسط دیوان عدالت اداری لغو شد.

طی ماه گذشته شبکه اجتماعی کلاب هاوس با اختلال گسترده مواجه شد و در همین راستا هیئت‌وزیران در جلسه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و اطلاعات و نیز سازمان برنامه و بودجه کشور مصوبه‌ای را برای جریمه اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و مخابرات به دلیل ایجاد اختلال و محدودیت در دسترسی به کلاب هاوس تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، اپراتورها می‌بایست ظرف 24 ساعت از زمان اعلام رگولاتوری هر نوع محدودیت و اختلال در این شبکه را رفع کنند و همچنین برای اپرتورها تا زمان رفع تخلف نیز به صورت روزانه تا سقف 50 میلیارد تومان جریمه در نظر گرفته شد.

لغو مصوبه جریمه اپراتورها به دلیل اختلال در کلاب هاوس

اختلال در کلاب هاوس

پس از اینکه هیئت‌وزیران مصوبه جریمه اپراتورها به دلیل اختلال در Clubhouse را به تصویب رساند، اپراتورها از این مصوبه شکایت کردند و خواستار صدور دستور توقف موقت عملیات اجرایی این مصوبه شدند. سرانجام دیوان عدالت اداری با بررسی و تدقیق کافی در محتویات پرونده دستور توقف عملیات اجرایی این مصوبه را تا تعیین تکلیف نهایی صادر کرد. در واقع با چنین دستوری این مصوبه تا پیگیری بیشتر لغو شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*