لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go

لپ تاپ Galaxy Book Go با ویندوز 10 و پردازنده ARM عرضه خواهد شد

سامسونگ برای عرضه گلکسی بوک گو آماده می‌شود. لپ تاپ Galaxy Book Go سامسونگ یک مدل اقتصادی با پردازنده مبتنی بر ARM و سیستم عامل ویندوز 10 است.

اخیرا سامسونگ چند لپ تاپ جدید را معرفی کرد که می‌توانیم از گلکسی بوک فلکس 2 آلفا، گلکسی بوک اودیسه و گلکسی بوک پرو نام ببریم. اما در مراسم رونمایی، جای لپ تاپ Galaxy Book Go خالی بود.

این دستگاه، یک نوت‌بوک سبُک، باریک و بدون فن توصیف شده است؛ مجهز به نسخه ARM ویندوز 10 و پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 7c کوالکام!

صفحه نمایش  14 اینچی IPS LCD لپ‌تاپ از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند؛ اما لمسی نیست تا قیمت آن، پایین نگه داشته شود. البته استاندارد Mil-810G تضمین کننده‌ی استحکام و دوام آن خواهد بود. این یعنی تحمل افتادن از ارتفاع 1.2 متری و نفوذناپذیری نسبت به غبار!

پشتیبانی از LTE، برخورداری از رم 4 گیگ و اس‌اس‌دی 128 گیگابایتی، دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای سامسونگ گلکسی بوک گو هستند. باتری 42.3 وات ساعتی دستگاه نیز در همراهی با پردازنده کم‌مصرف، باید شارژدهی طولانی داشته باشد.

از درگاه‌های ارتباطی این دستگاه 1.39 کیلوگرمی هم باید به دو USB-C، یک USB-A، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون، یک شیار کارت microSD و یک شیار سیم‌کارت اشاره کنیم.

قیمت لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go

انتظار می‌رود این محصول با قیمت 449 یورو (542 دلار) در آلمان عرضه شود. البته ظاهرا در آمریکا، برچسب قیمت 349 دلاری خواهد داشت؛ هر چند که این نسخه از LTE پشتیبانی نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*