طراحی هواوی P50

طراحی هواوی P50 در رندرهای قاب محافظ این گوشی دیده شد

طراحی هواوی P50 به یک مسئله بحث ‌برانگیز تبدیل شده و حالا انتشار تصاویر هواوی پی ۵۰ در یک قاب محافظ، چینش متفاوت دوربین را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود که انتظار کاربران برای معرفی سری هواوی P50 تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد. عرضه خانواده محبوب هواوی پی ۵۰ تا به حال به دلایل مختلفی به تعویق افتاده که مهم‌ترین آن‌ها مربوط به مشکلات زنجیره تأمین است. فعلاً تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی مشخص نشده است، اما تصاویری توسط یک سازنده قاب‌های محافظ گوشی منتشر شده که ادعا می‌کند مربوط به هواوی P50 است.

بر اساس این تصاویر طراحی هواوی P50 کاملاً متفاوت با نسل قبل خود یعنی هواوی P40 خواهد بود و حتی با میت ۴۰ نیز که امسال عرضه شده، تفاوت دارد. طراحی بدنه پشتی هواوی P50 در این تصاویر منطبق با رندرهای کد منتشر شده توسط OnLeaks در اسفند ماه است.

طراحی هواوی P50

همانطور که در تصاویر مشخص است، بدنه پشتی هواوی P50 میزبان چهار دوربین خواهد بود. سه حسگر در کنار ماژول فوکوس لیزری در دایره بالایی قرار گرفته‌اند، در حالی که یک لنز زوم پریسکوپ به تنهایی در دایره دوم قرار دارد. همچنین برند لیکا و فلاش ال ای دی نیز درون بخش دوربین قرصی شکل گوشی قرار دارد.

دوربین سلفی هواوی P50 در حفره وسط صفحه نمایش این گوشی قرار خواهد داشت. در این تصاویر به نظر می‌رسد که صفحه نمایش دارای لبه‌های خمیده باشد ولی آنلیکس گفته بود که صفحه نمایش مسطح خواهد بود. از آنجایی که هنوز تصاویر رسمی این گوشی منتشر نشده است، به شما کاربران گجت نیوز توصیه می‌کنیم که زیاد به این تصاویر اطمینان نکنید.

طراحی هواوی P50

در پستی مشابه، یک لو دهنده چینی به نام «بد ریویو» تصاویری را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته که گویا نسخه اولیه / تقلبی هواوی پی ۵۰ هستند. طراحی بخش دوربین هواوی P50 در این تصاویر نیز مشابه رندرهای بالا است ولی ترتیب قرار گرفتن آن‌ها فرق دارد و هر دایره میزبان دو حسگر دوربین است، همچنین خبری از ماژول فوکوس لیزری نیست. مشخص نیست آیا این موارد منتشر شده واقعی باشند یا خیر، بنابراین به این تصاویر نیز اعتماد نکنید.

طراحی هواوی P50

 

 

بر اساس این لودهنده، در حال حاضر هواوی P50 و هواوی P50 Pro در مرحله تولید انبوه هستند ولی هواوی P50 Pro Plus ممکن است با تأخیر همراه شده و دیرتر معرفی شود.

@RODENT950 که به عنوان یک لو دهنده محبوب محصولات هواوی شناخته می‌شود دیروز در توییتر گفت که سری P50 در خرداد ماه معرفی خواهند شد و پیش از آن نیز هواوی دو مراسم معرفی خواهد داشت. در مراسم اول در ۲۹ اردیبهشت مانیتورهای جدید، یک ترازوی هوشمند و یک ساعت هوشمند برای کودکان رونمایی می‌شود و در مراسم دوم در ۱۲ خرداد هواوی از سری سوم واچ GT، میت پد پرو ۲ و اسپیکر هوشمند ساند ایکس ۲ پرده برداری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*