مانیتورهای جدید MateView هواوی

مانیتورهای جدید MateView هواوی برای حرفه‌ای‌ها و گیمرها از راه می‌رسند

مانیتورهای جدید MateView هواوی در دو مدل برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها به زودی معرفی می‌شوند. در ادامه با مشخصات این دو نمایشگر آشنا می‌شویم.

بخش گوشی های هوشمند هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، روزهای آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد. با این حال، این شرکت چینی علاوه بر برخی از گوشی های سطح بالا، محصولات مصرفی دیگری را نیز عرضه کرده است. در ماه گذشته اولین مانیتور رده بالای هواوی توسط 3C تایید شد. اکنون نیز جزئیات بیشتری در مورد این نمایشگر و مدل دیگری منتشر شده است.

به گفته یک افشاگر معروف در شبکه اجتماعی ویبو، مانیتورهای آینده هواوی با نام MateView شناخته می‌شوند. در ابتدا این شرکت دو مدل از این سری را عرضه خواهد کرد. اولین مانیتور، کاربران حرفه‌ای را هدف گرفته است که یک نمایشگر تخت ۳۲ اینچی خواهد داشت. از طرف دیگر، مانیتور دوم برای گیمرها است و یک نمایشگر منحنی ۴۲ اینچی خواهد بود. این همان موردی بود که در ماه مارس توسط 3C تایید شد.

مشخصات احتمالی مانیتورهای جدید MateView هواوی

این افشاگر علاوه بر اعلام اندازه صفحه نمایش مانیتورهای جدید میت ویو هواوی و مصرف کنندگان هدف آنها، تصاویر کم کیفیتی را نیز از این نمایشگرها به اشتراک گذاشته است. همچنین طبق گفته ITHome، افشاگر دیگری در ویبو مشخصات اولیه این دو مانیتور را چند روز قبل به اشتراک گذاشته بود. با این حال ما نمی‌توانیم پست وی را پیدا کنیم، چرا که از زمان انتشار آن مطمئن نیستیم.

مانیتورهای جدید MateView هواوی

در هر صورت به گفته این افشاگر، مانیتور ۳۲ اینچی هواوی MateView از یک صفحه نمایش 4K+ با رزولوشن ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۳:۲، رنگ‌های ۱۰ بیتی، گواهینامه HDR400 و نسبت تقریبا ۱۰۰ درصدی نمایشگر به بدنه برخوردار است. از طرف دیگر، مانیتور مخصوص بازی ۴۲ اینچی هواوی میت ویو دارای صفحه نمایش 3K+ با رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتزی و نسبت ابعاد ۲۱:۹ است. این مانیتور همچنین از بلندگوهای دوگانه نیز بهره می‌برد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این دو نمایشگر حرفه‌ای و گیمینگ در کنار لپ تاپ جدید هواوی میت بوک ۱۶ در ماه جاری یعنی ماه می ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*