هواوی

هواوی در جمع ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار جهان از نظر مجله تایم قرار گرفت

مجله تایم لیست ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار جهان در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد که شرکت چینی هواوی – Huawei نیز موفق شد در این فهرست قرار بگیرد.

لیست ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار برای اولین بار توسط مجله معتبر تایم منتشر شد و شرکت هواوی نیز موفق شد در این فهرست قرار بگیرد. لیست منتشر شده توسط مجله Time سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا کرد و قرار گرفتن هواوی در این لیست، اعتبار این کمپانی را به عنوان یک مبتکر برنده جایزه ارتباطات از راه دور در سطح جهانی بیشتر می‌کند. مجله تایم برای تهیه این فهرست به بررسی بیشتر از ۵۰۰ کمپانی بزرگ و معتبر در سراسر جهان پرداخت و در نهایت ۱۰۰ شرکت به عنوان تاثیرگذارترین کمپانی‌های جهان انتخاب شدند. نوآوری، تاثیرگذاری، موفقیت و پیشرو بودن از مهم‌ترین فاکتورهای مجله تایم برای انتخاب این ۱۰۰ شرکت به شمار می‌روند.

هواوی

شرکت Huawei به خاطر ارائه خدمات تاثیرگذار در راستای بهبود فناوری و زندگی، موفق شده در این فهرست معتبر قرار بگیرد. مجله Time اعلام کرده لیست ۱۰۰ شرکت تاثیرگذار جهان در واقع تمجید و قدردانی از کسب و کارها و شرکت‌هایی است که با نقش مثبت خود در جهت پیشرفت فناوری و ایجاد دنیایی بهتر قدم برمی‌دارند. در همین راستا، کمپانی هواوی با وجود مشکلات و چالش‌هایی که وجود داشت، از جمله پاندمی کرونا و محدودیت‌ها و تحریم‌های دولت آمریکا، توانست حاشیه سود سالانه خود را تا ۳.۲ درصد افزایش دهد و پس از قرارگیری در چند فهرست بهترین و بزرگترین شرکت‌های جهان مانند لیست Fortune 500، حالا در لیست Time 100 نیز قرار بگیرد.

توجه ویژه هواوی به بخش تحقیق و توسعه

هواوی از زمان تاسیس خود در حدود سه دهه پیش، هر ساله حداقل ۱۰ درصد از درآمد خود را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است که این میزان سرمایه‌گذاری فقط در سال ۲۰۲۰ میلادی به ۲۲ میلیارد دلار رسید. علاوه بر این، تقریبا نصف کارکنان شرکت هواوی در بخش طراحی و تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند که این موضوع، اهمیت بخش مذکور برای این کمپانی را نشان می‌دهد. هواوی طی ۳۰ سال گذشته به طور مداوم تحول در تجارت و فرایند و پیاده‌سازی فناوری اطلاعات را در اولویت کارهای خود قرار داده است. در نتیجه این شرکت شاهد توسعه پایدار، رشد سریع، گسترش از بازار چین به بازار جهانی و تغییر از یک کسب و کار واحد به گروه‌های تجاری متعدد در خدمت مشتریان و صنایع مختلف بوده است.

جوی تان، معاون روابط عمومی Huawei می‌گوید نیروی کار ورزیده و متعهد به کار و پیشرفت، راز موفقیت این شرکت بوده است. به گفته وی، هواوی با داشتن بیش از ۱۹۰ هزار کارمند در حدود ۱۷۰ کشور جهان قادر به ادامه پیشرفت و گسترش فناوری خواهد بود و همچنان به وظیفه خود برای انتقال دیجیتال به هر شخص، خانه و سازمانی متعهد است.

چهارمین انقلاب صنعتی موج‌های جدیدی از نوآوری و رشد اقتصادی را از طریق فناوری‌های در حال ظهور باز می‌کند. هواوی متعهد به توسعه و ترویج این فناوری‌ها از جمله رایانش ابری، 5G و اینترنت اشیا است و در نتیجه بیش از ۱۰۰ هزار حق ثبت اختراع در زمینه‌های مختلف دارد. هواوی به ایجاد نوآوری‌های مشترک، ساخت اکوسیستم‌های باز و دستیابی به موفقیت مشترک با انواع شرکا و ساخت راه‌حل‌های نوآورانه و خاص ادامه می‌دهد. این شرکت به عنوان یکی از صد شرکت تاثیرگذار مجله تایم آماده است که با هدف گسترش تکنولوژی و بهبود زندگی انسان‌ها، با شرکت‌های کوچک و بزرگ فعال در حوزه تکنولوژی همکاری کند و هم‌اکنون نیز کمپانی‌ها و سازمان‌ّهای متعددی در بخش‌های مختلف مانند خودروسازی، آموزش، سلامت و خدمات مالی، با Huawei به عنوان یک شریک تجاری در راستای ارتقای ظرفیت‌های دیجیتال همکاری می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*