امکانات هارمونی او اس

طراحی و امکانات هارمونی او اس در یک ویدیوی جدید به نمایش در آمد

فعلا سیستم عامل هواوی HarmonyOS در مرحله آزمایشی قرار دارد؛ اما انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر به طور رسمی منتشر شود. به همین مناسبت، طراحی و امکانات هارمونی او اس در یک ویدیو به تصویر کشیده شد.

دستگاهی که در اینجا امکانات جدید هارمونی او اس را نشان می‌دهد، هواوی میت 40 پرو است. مهم‌ترین تغییری که در این سیستم عامل به چشم می‌خورد، یک مرکز کنترل جدید است که با کشیدن انگشت به پایین از بالای سمت راست نمایشگر، باز می‌شود.

با همین کار از سمت چپ، می‌توانید موتور جستجوی گوشی را فرا بخوانید. همچنین اگر انگشت خود را هر جای دیگر نمایشگر بگذارید و به پایان بکشید، نوتیفیکیشن‌ها ظاهر می‌شوند.

اپلیکیشن‌ها نیز سرعت اجرای سریع‌تری از هر گوشی اندرویدی دارند؛ اما شخصی که روی ویدیو صحبت می‌کند، می‌گوید این فقط روی اپ‌های داخلی گوشی صادق است. باید دید مرورگرهای شخص ثالث، گیم‌ها و سایر برنامه نیز این‌طور هستند یا خیر؟

از لحاظ طراحی و بصری، هارمونی او اس شباهت زیادی به EMUI 11 دارد. البته عجیب هم نیست؛ چرا که دلیلی برای تغییر یک طراحی خوب وجود ندارد.

چیزی که هنوز نمی‌دانیم، این است که آیا سیستم عامل هواوی مبتنی بر کرنل اندروید خواهد بود؛ یا یک پلتفرم کاملا جدید از صفر تا صد؟

ظاهر و امکانات هارمونی او اس هواوی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*