بررسی هواوی میت 40 پرو - Mate 40 Pro

بررسی هواوی میت 40 پرو ؛ پرچمدار بدون حمایت گوگل

در بررسی هواوی میت 40 پرو – Mate 40 Pro پرچمدار جدید هواوی که به تازگی عرضه شده را با وجود قابلیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم این شرکت چینی زیر ذره‌بین خواهیم برد.

بدون شک شرکت هواوی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین‌ها در عرصه ساخت گوشی‌های هوشمند است که هر ساله پرچمداران جدیدی را معرفی می‌کند تا در میدان رقابت با شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ باقی بماند. با این وجود، سال 2020 اوضاع چندان هم برای این کمپانی چینی بر وفق مراد نبود و تحریم آن باعث شد تا خرید و تامین چیپ‌های مورد نیاز برای ساخت گوشی‌های این شرکت شدیدا سخت شود.

با این حال امسال نیز بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار شاهد عرضه گوشی جدیدی از هواوی، در سری پرچمدار میت به نام Mate 40 Pro هستیم. این گجت از پردازنده 5 نانومتری کایرین 9000 استفاده می‌کند که علاوه بر قدرت اجرایی فوق‌العاده سریع، از دسترسی به اینترنت نسل 5 هم پشتیبانی می‌کند. اما نکته‌ای که باعث ضعف این گوشی می‌شود، نه در قدرت، دوربین و ویژگی‌های نمایشگر، بلکه نداشتن پشتیبانی شرکت گوگل خواهد بود. به نحوی که فروشگاه Google PlayStore روی این دستگاه وجود نداشته و نصب برنامه‌های آن محدود است.

با این حال، آیا پرچمدار جدید هواوی می‌تواند در چنین وضعیتی با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد خود سایر گوشی‌های رقیب را به چالش بکشد؟

بررسی هواوی میت 40 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*