فیلم پلنگ سیاه ۲

اطلاعات جدیدی از فیلم پلنگ سیاه ۲ منتشر شد

مارول با رونمایی از عنوان و لوگوی فیلم پلنگ سیاه ۲، هواداران را به‌وجد آورد. Black Panther: Wakanda Forever نام کامل این فیلم خواهد بود.

فیلم Black Panther یا پلنگ سیاه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و علاوه‌بر موفقیت فوق‌العاده در گیشه، نظرات مثبت بسیاری را دریافت کرد. حالا با گذشت سه سال از این ماجرا، مارول بالاخره از نام کامل و لوگوی فیلم پلنگ سیاه ۲ رونمایی کرده است. کارگردانی این عنوان مورد انتظار مجدداً به رایان کوگلر (Ryan Coogler) سپرده شده تا علاوه‌بر رضایت مخاطبان قدیمی، موفقیت مالی قابل قبولی هم نصیب مارول شود. شاید تنها حلقه مفقوده فیلم Black Panther: Wakanda Forever، عدم حضور چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) فقید باشد که با مرگ ناگهانی‌اش در سال گذشته، از جهان سینمایی مارول و همچنین سینما خداحافظی کرد.

با توجه به پاندمی کروناویررس در سال گذشته، خیل عظیمی از مشاغل متوقف شدند و شاید صنعت سینما و به‌خصوص کمپانی‌های فیلم‌سازی هالیوودی، جزو اصلی‌ترین قربانیان این موضوع بودند. تعطیلی ناگهانی سالن‌های تئاتر و سینما به بسیاری از تولیدکننده‌ها ضرر زد اما مارول در این مدت با کار کردن بر روی پروژه‌ها و زمان‌بندی مجدد فاز چهارم جهان سینمایی‌اش، توانست برنامه‌های مدنظرش را عملی کند. با بازگشایی مجدد سینماها، مارول هم وارد میدان خواهد شد و تولیدات سینمایی جدیدش مانند فیلم پلنگ سیاه ۲ را به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

فیلم پلنگ سیاه ۲

مارول پیش از این تأیید کرده بود که نقش تی‌چالا (T’Challa) به‌علت احترام و ادای دین به چادویک بوزمن بازسازی نخواهد شد و آن‌ها قصد اضافه کردن بازیگر جدیدی را به پروژه‌شان ندارند. با این اوصاف انتظار می‌رود که داستان فیلم پلنگ سیاه ۲ به‌‌شکل دیگری تغییر کند که نهایتاً به مرگ تی‌چالا منجر شود. هنوز مشخص نیست که رایان کوگلر چگونه می‌خواهد این کار را انجام دهد و عدم حضور پادشاه واکاندا را توجیه کند اما تمام افرادی که در ساخت فیلم Black Panther: Wakanda Forever نقش دارند، باید مراقب این اتفاق باشند زیرا ممکن است حذف شخصیت اصلی یکی از فرنچایزهای مهم مارول، باعث ریزش مخاطبان و در نهایت ضرر مالی این استودیو شود.

اما طبق اطلاعات موجود و عنوان جدید فیلم پلنگ سیاه ۲، انتظار می‌رود که کوگلر و اعضای مارول قصد تمرکز روی یک شخصیت را ندارند و می‌خواهند جهان عظیم واکاندا را گسترش دهند؛ درحالی که تی‌چالا چهره شاخص و قهرمان اصلی فیلم قبلی بود. رایان کوگلر دنیای جذاب و جالب توجهی را ساخته است که در آن شخصیت‌های مختلفی وجود دارند و می‌تواند از میان‌شان دست به انتخاب بزند. نظرات مثبت هواداران درباره ظاهر آیو از گروه دورا میلاژه (Dora Milaje) که به‌تازگی در سریال فالکون و سرباز زمستان حضور داشته، می‌تواند یکی از گزینه‌های موجود باشد. علاوه‌بر نیروهای ویژه کشور، گروه‌های دیگری مانند قبلیه جاباری (Jabari) که متعلق به ام باکو است نیز وجود دارند که می‌توانند مورد بررسی بیشتری قرار گیرند.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران می‌شود. همچنین مارول با توسعه فاز چهارم جهان سینمایی‌اش و رونمایی از عنوان و لوگوی فیلم پلنگ سیاه ۲، از تاریخ اکران برخی از مهم‌ترین فیلم‌هایش نیز خبر داده است. قسمت دوم فیلم کاپیتان مارول با عنوان اصلی The Marvels در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) راهی سالن‌های سینما می‌شود و در نهایت، اکران سومین قسمت از سری محبوب Guardians of the Galaxy برای تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*