ماشین اوپو

پروژه ساخت ماشین اوپو در دستور کار این شرکت قرار گرفت

اخیراً شایعات زیادی مبنی بر ورود تولیدکنندگان گوشی به صنعت خودروسازی شنیده شده است. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که در آینده شاهد ماشین اوپو خواهیم بود.

بر اساس گزارش یک خبرگزاری چینی، مدیرعامل و بنیان‌گذار این غول فناوری چینی، تونی چن، مسئولیت پروژه ماشین اوپو را بر عهده دارد. تونی چن و تیمش طی دو هفته اخیر به تحقیق در مورد منابع و استخدام کارشناسان صنعت خودروسازی پرداخته‌اند و به‌طور کلی در حال بررسی عملی بودن پروژه هستند.

یک شخص نزدیک به این مقام ارشد اظهار داشت که این شرکت در حال حاضر فقط در حال تحقیق و بررسی در مورد ساخت ماشین است و به‌طور رسمی پروژه را کلید نزده است.

ماشین اوپو

تونی چن در رابطه با ساخت ماشین اوپو گفت: «اگر بخواهیم به تولید ماشین روی بیاوریم، قطعاً روی مواردی تمرکز می‌کنیم که OPPO بتواند در آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشد. اگر خودروسازان نتوانند ماشین‌های خوبی بسازند و اوپو پتانسیل و قدرت لازم را داشته باشد، حتماً به این عرصه وارد می‌شود».

این صحبت نشان می‌دهد که اوپو هنوز درگیر بحث‌های داخلی است و هنوز تصمیم نگرفته است که آیا ماشین خود را طراحی و تولید کند یا اینکه رویه‌ای مانند هواوی در پیش بگیرد. یعنی؛ تهیه برخی قطعات و نرم‌افزارهای خاص اتومبیل‌های برقی هوشمند.

ماشین اوپو

نکته جالبی که در این گزارش به آن اشاره‌شده است، ملاقات چن با تأمین‌ کننده و سازنده باتری‌های تسلا، یعنی CATL، طی دو هفته گذشته است.

همچنین، شایعه شده است که اندی وو، معاون مهندسی نرم‌افزار اوپو، چندین مصاحبه برای استخدام متخصصان سیستم خودران ماشین انجام داده است. به عبارت دیگر؛ این شرکت به دنبال توسعه فناوری رانندگی خودکار است؛ حال چه ماشین خود را تولید کند یا خدماتی به دیگر خودروسازان ارائه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*