هواوی MatePad T

تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان خیال والدین را راحت می‌کند؛ امن و مفید برای استفاده بچه‌ها

تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان با ارائه امکانات و قابلیت‌های منحصربه‌فرد خود می‌تواند خیال والدین را برای انتخاب یک تبلت مناسب برای کودکان آسوده کند.

امروزه تبلت‌ها فقط برای وب‌گردی و سرگرمی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ در حال حاضر می‌توان تبلت‌ها را ابزارهایی رسمی برای یادگیری و آموزش به ویژه برای کودکان دانست. از این رو والدین هنگام خرید تبلت به دنبال محصولی هستند که برای کودکان طراحی شده باشد و بتواند به خوبی به نیاز آنها پاسخ دهد. تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان نیز یک گزینه ایده‌آل برای والدین محسوب می‌شود.

والدین علاوه بر اینکه به دنبال یک تبلت مناسب برای گذراندن کلاس‌های آنلاین و سرگرمی هستند، قصد دارند تبلتی را خریداری کنند که با خیال راحت بتوان آنها را در اختیار کودکان قرار داد. در همین راستا شرکت هواوی تبلت MatePad T نسخه کودکان را طراحی کرده است که ویژه کودکان طراحی شده و با ابعاد 8 اینچی خود می‌تواند گزینه مناسب برای حوزه آموزش و سرگرمی کودکان باشد. این تبلت از قابلیت‌های نظارتی والدین نیز بهره می‌برد و به گونه‌ای طراحی شده تا از چشمان کودکان به خوبی محافظت کند.

از سایر مشخصات تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان می‌توان به نمایشگری با رزولوشن 1280×800 پیکسل (وضوح HD)، رابط کاربری EMUI 10.1، باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، تراشه قدرتمند 8 هسته‌ای Mediatek MT8768 و دو دوربین ۵ و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو اشاره کرد. در ادامه با قابلیت‌های ویژه این تبلت هواوی آشنا می‌شویم.

قابلیت‌های تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان

استحکام بالا در کنار قلم ویژه کودکان

هواوی MatePad T

شرکت هواوی در این تبلت برای پروش خلاقیت در کودکان تجهیزات جانبی مناسبی را برای آنها در نظر گرفته است. تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان از قلم مخصوصی برای نقاشی و پرورش خلاقیت‌های کودک بهره می‌برد. همچنین این تبلت به بدنه‌ای ضد ضربه با پوشش سیلیکونی سخت مجهز است و در برابر سقوط از ارتفاع یا برخورد با سایر وسایل مقاومت خوبی نشان خواهد داد.

هواوی MatePad T

هواوی برای این تبلت ابعاد و وزن ایده‌آلی را در نظر گرفته تا کودکان بتوانند به آسانی آن را حمل کنند. علاوه بر این، تبلت هواوی MatePad T از پایه نگه‌دارنده مخصوصی برای استفاده در زمان تماشای انیمیشن یا نقاشی برخوردار است.

محیط کاربری مناسب و جذاب

هواوی MatePad T

کودکان بر خلاف بزرگسالان به محیط‌های پر رنگ و کارتونی علاقه دارند. هواوی نیز در همین راستا قسمتی از محیط این تبلت را با نام Kids Corner برای استفاده ویژه کودکان طراحی کرده است. کودکان در این بخش از یک رابط کاربری به شکل تعاملی و با ساختار کارتونی مواجه هستند و برای استفاده از برنامه‌های مختلف نظیر پخش‌کننده ویدیو، نقاشی، دوربین و… باید روی آیکون‌های متفاوت و جذاب کلیک کنند.

در واقع در این بخش کودک به تمام موارد کار با تبلت دسترسی خواهد داشت. همچنین والدین می‌توانند با اعمال تنظیمات خاصی فقط این بخش را در دسترس کودکان قرار دهند و دسترسی آنها به سایر بخش‌ها قطع شود. به این ترتیب کودک هیچوقت با محتوای مدیریت نشده و نامناسب مواجه نخواهد شد.

مراقبت از چشمان کودک و قابلیت نظارت والدین

هواوی MatePad T

تبلت مخصوص کودکان باید به گونه‌ای طراحی شود تا بتواند از چشمان کودکان محافظت کند. در همین رابطه هواوی برای این تبلت قابلیت‌هایی چون فیلتر نور مضر آبی و حالت مطالعه کتاب (eBook Mode) را در نظر گرفته است که می‌توانند به شکل اتوماتیک نورهای مخرب نمایشگر را کاهش دهند تا کودکان بتوانند به آسانی با تبلت کار کنند.

تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان از قابلیتی برای تعیین محدودیت زمان استفاده از تبلت نیز بهره می‌برد تا فقط در مواقعی که والدین اجازه می‌دهند، کودکان بتوانند از تبلت استفاده کنند.

سیستم محافظتی هنگام شارژ دستگاه

هواوی MatePad T

شرکت هواوی سیستم شارژ امن را با هدف ایجاد هر چه بیشتر امنیت و مراقبت از کودکان در این تبلت در نظر گرفته است؛ به واسطه این سیستم کودکان در زمان شارژ نمی‌توانند به تبلت دسترسی داشته باشند. از این رو کودکان در زمان شارژ با هیچ خطری از لحاظ وارد شدن شوک الکتریکی به بدن مواجه نخواهند بود؛ زیرا در زمان شارژ، کودکان نمی‌توانند از تبلت استفاده کنند.

فروشگاه نرم افزار و بازی مخصوص کودکان

هواوی MatePad T

تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان از یک فروشگاه ویژه برای دانلود بازی و نرم افزار در گروه سنی کودک بهره می‌برد. والدین با این برنامه مطمئن خواهند بود که کودک آنها با نرم افزارهای نامناسب مواجه نخواهند شد. در این بخش کودک به ابزارهایی دسترسی خواهد داشت که برای سن او مناسب بوده و برای افزایش خلافیت یا پروش استعدادها طراحی شده‌اند.

تبلت هواوی MatePad T نسخه کودکان با هدف رفع تمام نگرانی‌های والدین در خصوص خرید یک تبلت ویژه کودکان طراحی شده است. والدین می‌توانند با این تبلت روی کار کودک خود نظارت کنند و همچنین این تبلت از چشمان کودک در زمان استفاده مراقبت خواهد کرد. در مجموع این تبت با داشتن استحکام بدنه، قلم ویژه، ایمنی بالا و اپلیکیشن‌های ویژه به یک گزینه عالی برای کودکان تبدیل شده است تا والدین با خیال آسوده آن را برای کودک خود خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*