تبلت شیائومی

سه تبلت شیائومی به رقابت با تبلت‌های سامسونگ و اپل می‌آیند

تبلت‌های 11 اینچی آیپد پرو و گلکسی تب اس 7 موفقیت خوبی در بازار تبلت‌ها به دست آوردند. حال قرار است سه تبلت شیائومی برای رقابت با این تبلت‌ها معرفی شوند.

زمانی بود کمپانی چینی شیائومی گوشی‌های رده پایین و متوسطی را تولید می‌کرد. بعد از موفقیت در آن بخش بازار، این شرکت دست به تولید پرچمداران زد و امروز گوشی‌های قدرتمند بسیار خوبی را تولید می‌کند. حال گزارش‌ها حاکی از آن هستند که Xiaomi قصد دارد این روند را در بازار تبلت‌ها نیز تکرار کند و باید در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی سه تبلت شیائومی باشیم.

بر اساس گفته‌ی توسعه دهندگان XDA، شیائومی در حال کار بر روی سه تبلت قدرتمند است. این سه دستگاه دارای نام‌های رمز nabu و enuma و elish است که در برخی اپ‌های سیستمی MIUI 12.5 به آن‌ها اشاره شده بود.

بر اساس گزارش‌ها، نسخه اولیه MIUI Home دارای حالت دمو برای تبلت نیز بوده است. انتظار می‌رود مدل Nabu، ارزان‌ترین مدل در میان سه تبلت شیائومی باشد. این تبلت احتمالا از نمایشگر 11 اینچی ال سی دی با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح 2560 در 1600 پیکسل بهره ببرد. وظیفه تامین انرژی دستگاه بر عهده یک باتری 8720 میلی آمپر ساعتی است و یک تراشه کوالکام اسنپدراگون (یکی از چیپست‌های اسنپدراگون 860، 855 یا 855 پلاس) نیز قلب تپنده دستگاه است.تبلت شیائومی

به سراغ مدل‌های دیگر برویم. مدل elish از صفحه نمایشی ال سی دی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد نمایشگر تبلت یازده اینچی نباشد اما در بخش سخت‌افزاری باز هم شاهد تراشه اسنپدراگون (از مدل قبلی قوی‌تر) هستیم.

تراشه این تبلت احتمالا یکی از چیپست‌های اسنپدراگون 865، 865 پلاس یا 870 باشد که پیش از این در محصولاتی همچون وان پلاس 9 آر مورد استفاده قرار گرفته است.

بر اساس این خبر، یکی از تبلت‌های Xiaomi قرار است از 5G پشتیبانی کند. این محصول احتمالا enuma خواهد بود. تبلتی که از تراشه قدرتمندتری نسبت به نسخه‌های دیگر بهره خواهد برد.

هنوز قیمت احتمالی این دستگاه‌ها فاش نشده است اما احتمالا شیائومی آن‌ها را برای رقابت با اس 7 سامسونگ و آیپد پرو اپل روانه بازارها خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*