طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3

رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد

رندرهای مفهومی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 منتشر شد که دید بهتری نسبت به طراحی Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 به ما می‌دهند.

آنچه که قرار بود تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 باشد، اوایل هفته به صورت آنلاین پخش شد. اکنون، رندرهای طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 توسط وب‌سایت LetsGoDigital به اشتراک گذاشته شده‌اند و می‌توانیم دید بهتری نسبت به سری جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ داشته باشیم.

گلکسی زد فولد 3

گلکسی زد فولد 3 از جلو نباید تفاوت زیادی با مدل‌های فعلی داشته باشد. طبق گفته‌ها، آنچه که درواقع موجب تمایز اصلی آن می‌شود چیزی است که در زیر صفحه نمایش بزرگ (اندازه‌ای حدود ۷.۵۵ اینچ) آن نهفته است.

گلکسی فولد اولیه از طراحی ناچ طور بهره میبرد و دوربین سلفی در گلکسی زد فولد 2 در حفره مرکزی صفحه نمایش قرار داشت، اما انتظار می رود گلکسی زد فولد 3 از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش استفاده کند و البته Galaxy Z Fold 3 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که این فناوری در آن به کار می‌رود.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3

سامسونگ که در حال حاضر از فناوری حفره مرکزی برای گوشی‌های رده بالا خود استفاده می‌کند، با تغییر رویکرد به سمت دوربین سلفی زیر صفحه نمایش، جایگاه گلکسی زد فولد 3 را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین گوشی‌های ۲۰۲۱ تثبیت می‌کند.

پشت این گوشی تاشو نشان از تغییر برجستگی دوربین دارد؛ اما طراحی آن به گونه‌ای است که خیلی مشخص نیست این گوشی سامسونگ است و از برخی جهات شبیه پرچمداران اخیر سونی است.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3

مستطیل بزرگ برجسته جای خود را به نوع ظریف‌تری داده است؛ سه دوربین به همراه یک فلاش LED دارد که احتمالاً مانند دوربین‌های به کار رفته در گلکسی اس 21 هستند.

در سمت دیگر گوشی یک صفحه نمایش بلند خارجی قرار دارد. انتظار می‌رود که این صفحه نمایش نیز مانند صفحه نمایش بزرگ‌تر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند و همچنان دارای حفره مرکزی باشد.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3

طبق گزارش‌ها، به همه مواردی که در بالا ذکر شد، باید پشتیبانی از قلم اس پن را هم اضافه کنید. از زمان عرضه نسل اول گلکسی فولد شایعاتی درباره قلم اس پن شنیده می‌شد و در حال حاضر طرح مفهومی لو رفته نشان می‌دهد که ظاهراً سامسونگ امسال می‌خواهد این کار را عملی کند.

گلکسی زد فلیپ 3

اگر به نظر شما Galaxy Z Fold 3 خیلی بزرگ است، گلکسی زد فلیپ 3 می‌تواند گزینه بهتری برای شما باشد. این مدل مانند مدل‌های قبلی یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی خواهد داشت؛ اما، این بار از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که سامسونگ در این مدل بیشتر روی پشت آن کار کرده است. مدل‌های اولیه تک رنگ بودند، اما این مدل احتمالاً مانند پیکسل 2XL دو رنگ است.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3

تمام نسخه‌های Galaxy Z Flip 3 در قسمت پشتی خود یک قطعه شیشه‌ای مشکی رنگ دارند که دو دوربین روی آن قرار گرفته است. همچنین یک فلاش LED و صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر دارد که طبق شایعات اندازه آن تقریباً ۱.۴ اینچ است که نسبت به اندازه ۱.۱ اینچی نسل قبلی یک پیشرفت محسوب می شود.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3 / زد فلیپ ۳

تنها چیز دیگری که در بدنه پشتی گوشی قرار دارد، رنگ دلخواه شما است. تصاویر تبلیغاتی لو رفته شامل رنگ‌های بنفش، سبز، بژ و خاکستری می‌شود که اتفاقاً رنگ‌هایی هستند که قرار است در ایالات متحده آمریکا عرضه شوند. علاوه بر این رنگ‌ها، رنگ‌های مشکی، آبی تیره، صورتی روشن و سفید نیز در بازارهای بین المللی عرضه می‌شود.

تاریخ رونمایی، عرضه و قیمت گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

طبق پیش‌بینی‌ها، گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در تیر ماه رونمایی می‌شوند. قیمت آن ها هنوز مشخص نیست، اما قیمت گلکسی زد فلیپ 5G ، ۱۱۹۹ دلار و قیمت گلکسی زد فولد 2 ، ۱۹۹۹ دلار است.

طرح مفهومی گلکسی زد فولد 3 / زد فلیپ ۳

احتمالا عرضه آنها اندکی پس از اعلام رسمی آغاز می‌شود. البته باز هم تأکید می‌کنم که اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نیست.

در مورد مشخصات هم گفته می‌شود که هر دوی این گوشی‌های تاشو با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام عرضه می‌شوند. تفاوت‌های کلیدی بین مدل‌های پایه سامسونگ هم به احتمال زیاد مربوط به حافظه و رم خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*