هدست وایو

اچ تی سی هفته آینده از دو هدست وایو جدید رونمایی خواهد کرد

هدست وایو – Vive را می‌توان نقطه قوت این روزهای اچ تی سی دانست و قرار است این شرکت تایوانی هفته آینده از دو هدست واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کند.

اگرچه اچ تی سی این روزها گوشی‌های خیلی کمی می‌سازد، ولی این شرکت تایوانی همچنان حضوری فعال در بخش واقعیت مجازی دارد. این شرکت در تاریخ ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه رویداد وایوکان (Vivecon) را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود در طی آن از دو هدست واقعیت مجازی جدید رونمایی کند.

یکی از دو گجت مورد نظر وایو فوکس ۳ بیزینس ادیشن نام خواهد داشت که یک هدست واقعیت مجازی مستقل است و دیگری نیز احتمالاً هدست واقعیت مجازی رده بالای وایو پرو ۲ خواهد بود.

هدست وایو

این رویداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد و تا به اینجا نیز تصاویری از بخش‌هایی از یک محصول در فضای مجازی منتشر شده است. در یکی از تصاویر یک گجت سیاه رنگ با دوربین‌های ردیابی به سمت بیرون نشان داده می‌شود که اچ تی سی در زیر آن نوشته است: «آیا برای کار کردن در واقعیت مجازی آماده‌اید؟» درست است که جزئیات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده است ولی مشخصاً برای مصارف سازمانی توسعه داده شده است.

بر اساس منابع مختلف، هدست فوکس ۳ بیزینس ادیشن در اسناد شرکت تایوانی با برچسب قیمتی ۱۷۷۱ دلار آمده است. مدل پرو ۲ قطعاً ارزان‌تر است و تنها ۱۰۱۲ دلار قیمت دارد. متأسفانه مشخصات مربوط به هیچ کدام از این دو هدست وایو منتشر نشده است. اما تا چند روز دیگر در رویداد وایوکان شاهد معرفی آن‌ها خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*