فیلم جوکر ۲

فیلم جوکر ۲ در حال ساخت است

گزارشات جدید نشان می‌دهند که فیلم جوکر ۲ که به‌عنوان دنباله اثر منتشرشده در سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود، همچنان در حال ساخت است.

فیلم Joker که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی تاد فلیپس تولید شده است، در اکتبر سال ۲۰۱۹ اکران شد و به‌سرعت مورد توجه همگان قرار گرفت. این فیلم جنجالی با روایت داستانی متفاوت و کاملاً شخصی از شرورترین دشمن بتمن و بازی فوق‌العاده واکین فینیکس در نقش جوکر، توانست به‌ موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند. از جمله فروش بیش از یک میلیارد دلار در گیشه و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد برای فینیکس. حالا دو سال از زمان انتشار این اثر گذشته و گزارشات جدید نشان می‌دهند که فیلم جوکر ۲ کماکان در حال ساخت است.

فیلم جوکر ۲

با توجه به موفقیت‌های فیلم اصلی، خیلی‌ها انتظار ساخت دنباله آن را داشتند. طبق گفته‌های تاد فلیپس، او در این رابطه با کمپانی برادران وارنر مذاکراتی داشته است و احتمال ساخت فیلم جوکر ۲ وجود دارد. هنوز چیزی به‌صورت رسمی تأیید نشده اما اطلاعات جدید نشان می‌دهند که پیگیری‌های عوامل تولیدکننده برای ساخت این فیلم، همچنان ادامه‌دار هستند.

با توجه به گزارش جدید وب‌سایت هالیوود ریپورتر، می‌توانیم به رونمایی از دنباله فیلم Joker در آینده امیدوار باشیم. هرچند این گزارش بیشتر بر روی برنامه‌های برادران وارنر برای تولید فیلم جدید سوپرمن متمرکز شده است اما طبق متن گزارش، به‌نظر می‌رسد که این استودیو کماکان روی فیلم جوکر ۲ به‌عنوان دنباله‌ای برای اثر موفق قبلی‌‌اش حساب باز می‌کند.

فیلم جوکر به‌عنوان یک اثر مستقل به‌ انتشار رسید و قرار نبود دنباله‌ای داشته باشد. اما آرتور فلک در پایان این فیلم، نشانه‌هایی از خود به‌جا می‌گذارد که به‌صورت مشخص، خبر از ساخت نسخه دوم می‌دهند. فیلم اول با حضور آرتور در بیمارستان ایالتی آرکهام به‌پایان می‌رسد. سکانسی که ظاهراً قرار است فرار او را از جلسه مشاوره نشان دهد زیرا هنگام راه رفتن، ردپای خون‌آلودش بر زمین نقش می‌بندد. حتی در صحنه‌هایی مهم‌تر، مواجهه آرتور فلک با بروس وین نوجوان را می‌بینیم و بعد از آن هم شاهد به‌قتل رسیدن پدر و مادر وین توسط یکی از شورشی‌ها هستیم. این سکانس‌ها و نکات حائز اهمیت، به‌طور بالقوه احتمال ساخت فیلم جوکر ۲ را افزایش می‌دهند.

خیلی‌ها اعتقاد دارند که تولید یک دنباله برای داستان تاریک و خاص جوکر، می‌تواند به‌روح اثر اصلی ضربه بزند و مانند فیلم اول موفق نباشد؛ زیرا اثر تأثیرگذار تاد فلیپس به‌جای پرداختن به جهان اصلی کامیک‌ها، بر روی درونیات جوکر و بیماری خاص‌اش متمرکز بود. بهترین کار ممکن این است که هیچ‌ خبری به‌صورت رسمی اعلام نشود تا فلیپس، فینیکس و همکاران‌شان بتوانند درباره ادامه کار تصمیم بگیرند. فیلم اول به‌‌شدت جریان‌ساز شد و طیف گسترده‌ای از مخاطبین و منتقدها را به گفت‌و‌گو واداشت. بدون شک فیلم جوکر ۲ هم می‌تواند به‌همان اندازه محبوب باشد و موفقیت‌های گذشته را تکرار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*