لپ ‌تاپ MagicBook X14

آنر از لپ ‌تاپ MagicBook X14 و Magicbook X15 رونمایی کرد

لپ تاپ MagicBook X14 – مجیک بوک ایکس 14 و MagicBook X15 – مجیک بوک ایکس 15 آنر با مجموعه ای از امکانات مناسب و برچسب قیمتی مقرون به صرفه معرفی شدند.

آنر که زمانی زیر شاخه شرکت هواوی بود از لپ ‌تاپ‌های جدید خود در چین رونمایی کرده است. این برند چینی توانسته با لپ ‌تاپ MagicBook X14 و  MagicBook X15  توانسته‌ مجموعه مورد قبولی از امکانات و ویژگی‌ها را با یک برچسب قیمتی مقرون به صرفه ارائه دهد.

مشخصات و ویژگی‌های لپ ‌تاپ MagicBook X14 و MagicBook X15 آنر

لپ ‌تاپ MagicBook X14

لپ ‌تاپ‌های تازه معرفی شده آنر مجیک بوک ایکس 14 و ایکس 15 از یک بدنه یکپارچه فلزی بهره می‌برند و تنها در رنگ نقره‌ای یخی عرضه شده‌اند. ضخامت MagicBook X14 برابر با ۱۵.۹ میلی‌متر است و ۱.۳۸ کیلوگرم وزن دارد در حالی که MagicBook X15 با ضخامت ۱۶.۹ میلی‌متر و وزن ۱.۵۶ کیلوگرم عرضه شده است.

هر دو دستگاه از یک پنل IPS فول اچ‌دی (۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برند که با یک لایه مات پوشیده شده است. نسبت تصویر این پنل ۱۶ به ۹ است و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه، نرخ کنتراست عادی ۸۰۰:۱ و روشنایی متوسط ۲۵۰ نیت است. همچنین هر دو لپ ‌تاپ موفق شده‌اند گواهی TÜV Rheinland را برای انتشار نور آبی کم و حفاظت از چشم در برابر نوسانات نور صفحه (Anti-Flicker) به دست آورند.

لپ ‌تاپ MagicBook X14

مجیک بوک ایکس 14 از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۵۷ پیکسل در اینچ و نسبت صفحه به بدنه ۸۴ درصد بهره می‌برد، در حالی که مجیک بوک ایکس 15 دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با تراکم پیکسلی ۱۴۱ پیکسل در اینچ و نسبت صفحه به بدنه ۸۷ درصد است.

در زمینه عملکرد نیز، لپ ‌تاپ‌های آنر در دو نسخه مختلف عرضه می‌شوند. مدل اول به نسل دهم از پردازنده Core i3010110U اینتل به همراه ۸ گیگ رم DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD مجهز شده است. از سوی دیگر مدل دوم به همراه نسل دهم پردازنده Core i5-10210U اینتل به همراه ۱۶ گیگابایت (ایکس ۱۴) / ۸ گیگابایت (ایکس ۱۵) رم DDR4 با فرکانس ۲۶۶۶ مگاهرتز و ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD عرضه شده است.

لپ ‌تاپ MagicBook X14

علاوه بر این، هر دو نوت بوک دارای کیبورد در اندازه کامل بدون نام پد، تاچ پد چند لمسی، حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، وب کم  HD (720p) پاپ آپ در ردیف جلویی کیبورد و اسپیکر و میکروفون‌های دوگانه هستند.

در رابطه با ارتباطات و درگاه‌ها هم لپ ‌تاپ‌های MagicBook X14 و X15 به همراه وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، یک عدد درگاه USB3.0 Type-A نسل اول، یک عدد USB 2.0 Type-A، یک عدد USB Type-C، یک عدد درگاه HDMI و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه شده‌اند.

در نهایت لپ ‌تاپ‌های جدید آنر با بهره‌گیری از ویندوز ۱۰ هوم مایکروسافت و به همراه برخی ویژگی‌های جانبی همچون همکاری چندصفحه‌ای   و با پشتیبانی از شارژر ۶۵ وات معرفی شده‌اند. متأسفانه لپ ‌تاپ مجیک بوک ایکس 15 با باتری با ظرفیت ۴۲ وات ساعت عرضه شده است در حالی که مجیک بوک ایکس 14 دارای باتری با ظرفیت ۵۶ وات ساعت است.

تاریخ عرضه و قیمت لپ ‌تاپ MagicBook X14 و MagicBook X15

لپ ‌تاپ MagicBook X14

لپ ‌تاپ‌های جدید آنر با این برچسب‌های قیمتی برای مدل‌های مختلف در چین عرضه خواهند شد:

آنر مجیک بوک ایکس 14

  • ۵۱۲ دلار برای پردازنده Intel Core i3-10110U + ۸ گیگ رم + ۲۵۵ گیگ حافظه SSD
  • قیمت سری اول فروش: ۴۶۶ دلار
  • ۶۶۷ دلار برای پردازنده Intel Core i5-10210U + ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD
  • قیمت سری اول فروش: ۶۲۱ دلار

آنر مجیک بوک ایکس 15

  • ۵۲۸ دلار برای پردازنده Intel Core i3-10110U + ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD
  • قیمت سری اول فروش: ۴۸۱
  • ۶۰۵ دلار برای پردازنده Intel Core i5-10210U + ۸ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی SSD
  • قیمت سری اول فروش: ۵۵۹ دلار

لپ ‌تاپ‌های جدید آنر از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت برای پیش خرید در دسترس خواهند بود و فروش اولیه آن‌ها نیز در روز ۲۲ اردیبهشت خواهد بود. این برند چینی هنوز در مورد عرضه این لپ ‌تاپ‌ها در خارج از چین صحبتی نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*