گوشی تاشو شیائومی J18s / می میکس فولد

گوشی تاشو شیائومی J18s از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد

گوشی تاشو شیائومی J18s دومین گوشی تاشو شیائومی خواهد بود و گفته می‌شود از نسل سوم فناوری دوربین زیر صفحه نمایش این شرکت بهره خواهد برد.

گفته می‌شود شیائومی در حال کار روی دو گوشی پرچمدار است. این گوشی‌ها با کد K8 و J18s شناخته می‌شوند و قرار است به عنوان اولین گوشی‌های این شرکت که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش استفاده می‌کنند، معرفی شوند. شیائومی در ۱۱ فروردین ماه از اولین گوشی تاشو خود به نام شیائومی می میکس فولد رونمایی کرد و گمان می‌رود شیائومی J18s دومین گوشی تاشو این برند چینی باشد.

منبع لو دهنده گفته است که دومین گوشی تاشو شیائومی با تغییرات کمی همراه است و از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. اولین گوشی تاشو شیائومی یعنی می میکس فولد از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز در صفحه نمایش بیرونی خود پشتیبانی می‌کرد، در حالی که این عدد برای صفحه نمایش داخلی آن ۶۰ هرتز بود. احتمالاً صفحه نمایش داخلی J18s نیز از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو شیائومی J18s / می میکس فولد

وی همچنین افزود که این گوشی دارای دوربین سه گانه خواهد بود که دوربین اصلی دارای لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی است و در کنار یک لنز مایع با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری و یک لنز فوق عریض قرار گرفته است.

هرچند ویژگی مهم دومین گوشی تاشو شیائومی به استفاده از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش باز می‌گردد. نام دقیق این گوشی هنوز مشخص نیست. احتمالاً این دستگاه به عنوان نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از می میکس فولد عرضه شود.

مرداد ماه سال گذشته شیائومی از نسل سوم فناوری دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد و ادعا کرد که فناوری مورد استفاده سبب خواهد شد که دوربین بتواند از شکاف‌های بین زیر پیکسل‌ها نور دریافت کند. بخشی از نمایشگر که بالای دوربین قرار دارد هم از تراکم پیکسلی مشابه با سایر بخش‌ها بهره خواهد برد و به همین دلیل به خوبی دوربین سلفی را پنهان خواهد کرد. همچنین گفته شده است که کیفیت دوربین مورد بحث هیچ تفاوتی با نمونه‌های مرسوم نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*