ملیندا گیتس

ملیندا گیتس پس از طلاق از بیل گیتس دومین زن ثروتمند دنیا می‌شود

ملیندا گیتس پس از طلاق از بیل گیتس به مبلغ حدود 73 میلیارد دلار دست پیدا خواهد کرد که چنین مبلغی او را در جایگاه دومین زن ثروتمند دنیا قرار خواهد داد.

ملیندا و بیل گیتس در روز 3 ماه می 2021 در توییتر اعلام کردند که زندگی مشترک 27 ساله آنها به پایان رسیده است. ثروت شخصی این زوج بیش از 130 میلیارد دلار برآورد شده که باید به دارایی‌های این زوج خانه ساحلی ۴۳ میلیون دلاری در سن‌دیگو و مزرعه ۵۹ میلیون دلاری در فلوریدا را نیز اضافه کرد. همچنین در سبد دارایی این زوج لیستی از چندین جت شخصی و خودروهای گران قیمت کمیاب نظیر پورشه ۹۵۹ دو میلیون دلاری نیز به چشم می‌خورد. البته این زوج در طول زندگی خود یک موسسه خیریه نیز تاسیس کردند که اکنون ارزش آن به ۴۳ میلیارد دلار می‌رسد.

ملیندا گیتس دومین زن ثروتمند دنیا می‌شود

از آنجایی که برای ازدواج ملیندا گیتس و بیل گیتس هیچ شروط ضمن عقدی ثبت نشده است، طبق قانون ایالت واشنگتن دارایی زن و مرد پس از طلاق نصف خواهد شد. از این رو خانم ملیندا پس از طلاق به مبلغ حدود 73 میلیارد دلار دست پیدا خواهد کرد که این مبلغ می‌تواند او را به جایگاه دومین زن ثروتمند جهان برساند. هم‌اکنون فرانسواز بتانکور مه‌یرز، وارث شرکت لورئال و مالک فعلی آن با ثروت بیش از 83 میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین زن جهان شناخته می‌شود.

همسر بیل گیتس قصد دارد پس از طلاق با نام ملیندا فرنچ گیتس در شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را ادامه دهد. گفتنی است فرنچ نام خانوادگی ملیندا قبل از ازدواج با گیتس بوده است. این زوج به‌زودی برای تقسیم دارایی‌های خود در دادگاه حاضر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*