تصاویر گلکسی اف 52 5G سامسونگ به همراه قیمت لو رفت

سامسونگ در اوایل خرداد از Galaxy F520 5G رونمایی خواهد کرد، حالا یکی از کاربران ویبو قیمت و تصاویر گلکسی اف 52 5G را در حساب کاربری‌اش منتشر کرده است.

طبق این خبر قیمت گلکسی اف 52 5G حدوداً ۳۱۰ دلار خواهد بود که نسبت به برچسب قیمتی ۵۲۰ دلاری گلکسی A52 5G مناسب‌تر است. نکته جالب در مورد تصاویر گلکسی اف 52 5G (مدل SM-E5260) این است که حفره دوربین سلفی به‌جای اینکه مانند مدل‌های اخیر گلکسی در مرکز باشد، در گوشه سمت راست قرار گرفته است. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده می‌بینید، در پشت گوشی، دوربین چهارگانه با فلاش LED تعبیه شده است و فلاش LED در گوشه سمت چپ قرار دارد.

 

تصاویر گلکسی اف 52 5G

دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین اصلی که در پشت گوشی قرار دارد، ۶۴ مگاپیکسل است. از جزئیات بیشتر آن می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن +1080P، رم ۸ گیگ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و یک درگاه microSD اشاره کرد.

تصاویر گلکسی اف 52 5G

همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی متری در قسمت پایین گوشی و کنار درگاه USB-C قرار دارد. باتری ۴۳۵۰ میلی آمپری این دستگاه نیز توسط شارژر سریع ۲۵ واتی شارژ می‌شود.

تصاویر گلکسی اف 52 5G

این گوشی اخیراً در گوگل پلی کنسول ظاهر شده که در آن به پردازنده اسنپدراگون 750G و اندروید ۱۱ اشاره شده است. این بدین معنی است که گلکسی F52 5G با اینکه قیمت پایین‌تری دارد از تراشه مشابه گلکسی A52 5G  بهره می‌برد. اما اینکه آیا در سطح جهانی عرضه می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*