فیلم ونوم ۲

اولین تریلر فیلم ونوم ۲ با بازی تام هاردی منتشر شد

بالاخره تریلر فیلم ونوم ۲ که به‌عنوان یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی در جهان شناخته می‌شود، منتشر شد و طرفداران را شگفت‌زده کرد.

فیلم Venom که توسط روبن فلیشر ساخته شده، در سال ۲۰۱۸ راهی سالن‌های سینما شد و توانست توجه مخاطبین را به‌خود جلب کند. ونوم بر اساس شخصیتی به‌همین نام از دنیای کمیک‌‌بوک‌های مارول ساخته شده است و گرچه نتوانست نمرات خوبی را از منتقدان دریافت کند اما با فروش ۸۵۵ میلیون‌ دلاری‌اش در گیشه، به فیلم پرمخاطبی تبدیل شد. حالا نخستین تریلر فیلم ونوم ۲ با نام اصلی Venom: Let There Be Carnage منتشر شده است و جزئیات جالبی را ارائه می‌دهد.

در بخش مهمی از تریلر فیلم ونوم ۲، شخصیت کلیتوس کسدی (Cletus Kasady) را با بازی وودی هارلسون می‌بینیم. قاتل زنجیره‌ای روان‌پریشی که در شرف اعدام قرار دارد و ناگهان به کارنیج تبدیل می‌شود تا همه‌جا را به آشوب بکشد. تریلر فیلم Venom: Let There Be Carnage علاوه‌بر در اختیار داشتن صحنه‌های نفس‌گیر، از بخش‌های بامزه و سرگرم‌کننده‌ای هم برخوردار است. به‌عنوان مثال می‌توانیم به رابطه صمیمی ادی براک (تام هاردی) و ونوم و همچنین شوخی‌های جالب‌شان اشاره کنیم. اما فارغ از این موارد، قرار است شاهد نبردی بزرگ و طوفانی میان ونوم و کارنیج باشیم. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم ونوم ۲ را تماشا کنید.

کارگردانی فیلم Venom: Let There Be Carnage به اندی سرکیس سپرده شده است. سرکیس را بیشتر به‌خاطر نقش‌آفرینی‌ها و صداپیشگی‌اش در فیلم‌های ابرقهرمانی و فانتزی می‌شناسیم؛ هرچند که او در سال ۲۰۱۷ فیلم نفس بکش – Breath و یک سال بعد فیلم موگلی: افسانه جنگل را ساخته است اما تجربه گسترده‌ای در این زمینه ندارد. باید ببینیم آیا انتخاب سران سونی پیکچرز برای کارگردانی فیلم ونوم ۲ می‌تواند موفق‌تر از قسمت اول و روبن فلیشر ظاهر شود یا خیر.

فیلمنامه این فیلم مورد انتظار توسط کلی مارسل و با کمک تام هاردی نوشته شده است. از تهیه‌کنندگان اصلی فیلم ونوم ۲ می‌توانیم به تام هاردی، کلی مارسل، آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال و هاچ پارکر اشاره کرد. بری والدمن، جاناتان کاوندیش و روبن فلیشر هم به‌عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی در این پروژه فعالیت می‌کنند. مارکو بلترامی که برای ساخت موسیقی فیلم قطار ۳:۱۰ به یوما موفق به دریافت جایزه اسکار شد، آهنگسازی قسمت دوم ونوم را بر عهده دارد.

علاوه‌بر حضور تام هاردی و وودی هارلسون به‌عنوان شخصیت‌های اصلی، بازیگران دیگری هم در فیلم ونوم ۲ حضور دارند. میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، رید اسکات در نقش دن لوئیس و نائومی هریس در نقش شریک (Shriek) مقابل دوربین خواهند رفت. فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما به‌دلیل پاندمی کروناویروس، چندین‌بار به تعویق افتاد. این فیلم مورد انتظار در تاریخ ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲ مهر ۱۴۰۰) بر روی پرده نقره‌ای نمایش داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*