لاوا زد 2 مکس

لاوا زد 2 مکس با صفحه نمایش ۷ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

لاوا زد 2 مکس – Lava Z2 Max به عنوان گوشی جدید این برند هندی معرفی شد و به صفحه نمایش ۷ اینچی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

لاوا، برند گوشی ساز هندی در دی ماه سال گذشته از چهار مدل گوشی زد 1، زد 2، زد 4 و زد 6 رونمایی کرد. امروز این شرکت لاوا زد 2 مکس را به عنوان عضو پنجم این سری از گوشی‌ها معرفی کرد.

لاوا زد 2 مکس برای دانش آموران و با هدف پشتیبانی از آموزش آنلاین در طول همه گیری کرونا توسعه داده شده است. بنابراین؛ به یک صفحه نمایش ۷ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است تا دانش آموزان به راحتی بتوانند محتوای آموزشی را در گوشی خود تماشا کنند. این گوشی همچنین به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است که لاوا ادعا می‌کند می‌تواند با روشنایی و صدای حداکثری از پس ۹ ساعت پخش مداوم ویدیوهای یوتیوب برآید.

لاوا زد 2 مکس

وظایف پردازشی این گوشی به یک تراشه ۴ هسته‌ای هلیو با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز محول شده است که در کنار ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. همچنین لاوا Z2 Max از کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

در زمینه نرم‌افزاری نیز Lava Z2 Max از نسخه پیش فرض اندروید ۱۰ گو استفاده می‌کند و خبری از برنامه‌های تبلیغاتی در این گوشی نیست. لاوا از سه دوربین در این گوشی استفاده کرده است. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی قرار دارد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز وظیفه ثبت تصاویر سلفی را به عهده دارد.

لاوا زد 2 مکس

از سایر مشخصات لاوا زد 2 مکس می‌توان به اسپیکرهای با کیفیت، پشتیبانی از دو سیم کارت، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و درگاه USB-C اشاره کرد. این محصول در دو رنگ آبی تیره و سبزآبی تیره و با قیمت ۱۰۵ دلار در هند عرضه خواهد شد. همچنین لاوا وعده‌ی یک سال تعویض رایگان صفحه نمایش را برای این گوشی داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*