شارژر آنر پلی 5

شارژر آنر پلی 5 دارای قابلیت شارژ سریع و توان ۶۶ وات خواهد بود

این روزها اطلاعات زیادی از Honor Play 5 منتشر شده است و حالا مشخص شده آنر پلی 5 به همراه شارژر فوق سریع ۶۶ وات عرضه خواهد شد.

آنر از طریق حساب کاربری خود در ویبو به طور رسمی اعلام کرد که گوشی آنر پلی 5G 5 به همراه شارژر با توان ۶۶ وات عرضه خواهد شد. ماه گذشته نیز یک لو دهنده این خبر را به همراه رندرهای Honor Play 5 منتشر کرده بود و حالا این موضوع به طور رسمی تائید شده است.

آنر دیروز اقدام به انتشار تصویری از گوشی جدید خود در ویبو کرد و از این طریق ۲۸ اردیبهشت را به عنوان تاریخ معرفی آنر پلی 5 اعلام کرد. بر اساس شایعات و تیزرهای منتشر شده می‌توان پیش‌بینی کرد که آنر قصد دارد بیش از یک نسخه از Play 5 را معرفی کند.

شارژر آنر پلی 5

در تصویری که تازه منتشر شده است عنوان 5G مشهود است، درحالی که در نمونه قبلی این‌گونه نبود. بنابراین و با توجه به سیستم نام‌گذاری این محصول احتمالاً شاهد نسخه 5G و LTE پلی 5 با تفاوت‌هایی در سیستم دوربین و برخی مشخصات باشیم.

شارژر آنر پلی 5

بر اساس شایعات پیشین، آنر پلی 5 از تراشه Dimensity 800U بهره خواهد برد و شاهد استفاده از یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس در آن خواهیم بود. دوربین چهارگانه این گوشی از حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی به عنوان حسگر عمق و ماکرو تشکیل خواهد شد. ما همچنین انتظار داریم که حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد و باتری نیز دارای ظرفیت ۳۸۰۰ میلی آمپر باشد. البته ما نمی‌دانیم که این مشخصات مربوط به کدام یک از نسخه‌های آنر پلی 5 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*