گوشی های سری آیفون ۱۳

گوشی های سری آیفون ۱۳ چه تغییری نسبت به سری ۱۲ خواهند داشت؟

گوشی های سری آیفون ۱۳ – iPhone 13 در طراحی تغییراتی نسبت به سری آیفون ۱۲ خواهند داشت که مهم‌ترین آن، بیشتر شدن ضخامت و برآمدگی دوربین است.

اخبار تازه منتشر شده از گوشی های سری آیفون ۱۳ مربوط به ابعاد فیزیکی این اسمارت فون‌ها است. طرح‌های نمونه‌ای که توسط MacRumors منتشر شده، نشان می‌دهد مدل‌های سری iPhone 13 ضخامت ۷.۵۵ میلی‌متری دارند، در حالی که ضخامت سری ۱۲ ضخامت ۷.۴ میلی‌متری دارد.

این نشانگر افزایش ضخامت ۰.۱۵ میلی‌متری است؛ گرچه در استفاده روزمره متوجه آن نخواهید شد. اما یکی از بزرگ‌ترین نکات منفی این افزایش ضخامت، ناسازگاری بسیاری از لوازم جانبی و قاب‌های آیفون ۱۲ برای آیفون ۱۳ است.

گوشی های سری آیفون ۱۳

اینطور شنیده می‌شود که اپل به دنبال تغییر روی قاب پشتی گوشی‌های مدل پرو نسل آینده آیفون است که شامل افزایش برآمدگی دوربین‌های پشتی می‌شود. هر دو مدل از برآمدگی دوربین با ابعاد ۳۶ در ۳۷ میلی‌متر استفاده می‌کنند که مقدار قابل توجهی بزرگ‌تر از مدل‌های ۱۲ پرو شده است. برآمدگی دوربین روی نسخه اصلی آیفون ۱۳ نیز ۲۹ در ۲۹ میلی‌متری است، در حالی که این برآمدگی دوربین روی آیفون ۱۲ معمولی ابعاد ۲۸ در ۳۰ میلی‌متری دارد.

گوشی های سری آیفون ۱۳

آنطور که از شواهد پیداست، ضخامت دوربین در مدل‌های پرو iPhone 13 حدود ۳.۶۵ میلی‌متر است که چیزی بین ۱.۵ تا ۱.۷ میلی‌متر با مدل‌های پرو iPhone 12 تفاوت دارد. اپل قرار است لرزشگیر Sensor-shift را برای هر دو دوربین اصلی و اولترا واید مدل‌های جدید ۱۳ پرو ارائه کند که همین باعث افزایش برآمدگی دوربین شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*