میت بوک D14

قابلیت های هواوی میت بوک D14 ؛ یک لپ تاپ زیبا با ارزش خرید بالا

هواوی میت بوک D14 با برخورداری از طراحی جذاب، قدرت پردازشی بالا، نمایشگر با حاشیه اندک و شارژدهی با دوام یک گزینه ایده‌آل برای خرید محسوب می‌شود. در ادامه با این لپ تاپ هواوی موجود در بازار ایران آشنا می‌شویم.

هواوی اخیرا برای حضور در بازارهای مختلف استراتژی خود را تغییرات داد و از سال 2020 تولید سری جدید لپ تاپ‌های خود را با برند میت بوک آغاز کرد. از ویژگی‌های مشترک این سری از لپ تاپ‌های هواوی می‌توان به طراحی مینیمال، بدنه مستحکم، آسان بودن حمل و قدرت چشمگیر با سخت‌افزارهای مناسب اشاره کرد.

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 نسخه اینتل یکی از بهترین مدل‌های سری میت بوک این شرکت چینی محسوب می‌شود که در کنار برخورداری از بدنه‌ای نازک و ابعاد مناسب، برای کاربران قدرت پردازشی و شارژدهی بالایی را ارائه می‌دهد. از این رو در این مقاله قصد داریم شما را با قابلیت های هواوی میت بوک D14 آشنا کنیم؛ لپ تاپی زیبا با ارزش خرید بالا که اخیرا وارد کشور شده و گزینه‌ای بسیار مناسب برای کاربران محسوب می‌شود.

آشنایی با قابلیت های هواوی میت بوک D14

طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا با سبک مینیمال

طراحی به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر محصول شناخته می‌شود و به همین دلیل سازندگان توجه ویژه‌ای به این بخش دارند. هواوی نیز برای این لپ تاپ خود با پیروی هوشمندانه از اصول طراحی مینیمال موفق به طراحی یک محصول بسیار جذاب شده است. این محصول با طراحی چشمگیر خود توانست نگاه بسیاری را به خود جذب کند.

میت بوک D14

هواوی میت بوک D14 مدل 2020 با برخورداری از بدنه یک‌دست فلزی که دارای ضخامت 15.9 میلی‌متری و وزنی برابر با 1.38 کیلوگرم است توانسته در کنار بهترین اولترابوک‌های بازار قرار بگیرد. این لپ تاپ هواوی از قابلیت انعطاف بسیاری بالایی نیز بهره می‌برد. در واقع این لپ تاپ در کنار استحکام چشمگیر خود می‌تواند تا 180 درجه باز شود.

کاربران با ویژگی باز شدن 180 درجه می‌توانند به آسانی این لپ تاپ را در حالت‌های مختلف تنظیم کرده و به بهترین زاویه نمایش تصویر دست پیدا کنند. همچنین طراحان هواوی با نهایت دقت المان‌های پرکاربرد آن نظیر کیبورد، تاچ‌پد، دکمه پاور و وبکم را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند تا برای کاربران نهایت راحتی را به همراه داشته باشند.

نمایشگر با حاشیه اندک و رزولوشن بالا

هواوی برای این محصول حداکثر توان خود را به کار گرفت تا یک محصول جذاب و زیبا را به بازار عرضه کند و این تلاش هواوی در بخش نمایشگر نیز به وضوح قابل مشاهده است. طراحان حاشیه نمایشگر را به میزان چشمگیری کاهش دادند و اکنون این حاشیه به 4.8 میلی‌متر رسیده است. در واقع هواوی با این اقدام خود ضمن زیباتر شدن آن به دنبال کاهش ابعاد محصول بود تا به آسانی قابل حمل باشد.

میت بوک D14

همچنین استفاده از رزولوشن FullHD در ابعاد کوچک‌تر باعث تراکم پیکسل بالا می‌شود؛ ویژگی که برای طراحان و مهندسان فاکتوری مهمی محسوب می‌شود. همچنین از آنجایی که برای این لپ تاپ از نمایشگر نوع IPS LCD استفاده شده است، کاربران می‌توانند در زاویای دید گسترده (تا 178 درجه) تصویری با کیفیت بالا را مشاهده کنند.

سیستم محافظتی ویژه برای چشمان کاربران

کاربرانی که به مدت طولانی به نمایشگر خیره می‌شوند، دو فاکتور پدیده فلیکر (لرزش تصویر) و فاکتور نور آبی باعث آسیب رساندن و خستگی سریع چشمان آنها خواهد شد. از این رو هواوی با در نظر گرفتن این دو فاکتور توانست گواهینامه‌های معتبر حذف اثر فلیکر و کاهش نور مضر آبی را از موسسه آلمانی TÜV Rheinland دریافت کند. به واسطه این تاییدیه می‌توان گفت هواوی میت بوک D14 در طولانی‌مدت از خستگی، متورم شدن و آسیب رسیدن به چشمان کاربران جلوگیری خواهد کرد.

سیستم سخت‌افزاری قدرتمند

میت بوک D14

هواوی نسخه اینتل هواوی میت بوک D14 را با دو نوع پردازنده شامل پردازنده اینتل Core i5-10210U و پردازنده Core i7-10510U به بازار عرضه کرده است. این لپ تاپ همچنین از کارت گرافیک انویدیا GeForce MX250 در کنار گرافیک مجتمع Intel UHD بهره می‌برد که به واسطه این دو کاربران برای استفاده از نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک و حتی برخی بازی‌ها با مشکلی مواجه نخواهند شد.

هواوی برای این لپ تاپ دو نوع حافظه رم 8 و 16 گیگابایتی از نوع DDR4 در نظر گرفته است که در کنار حافظه‌های داخلی PCIe SSD با ظرفیت 256 یا 512 گیگابایتی نهایت سرعت و کارایی بالا را برای کاربران به همراه خواهد داشت. همچنین این لپ تاپ از سیستم خنک‌سازی حرفه‌ای Shark Fan 2.0 هواوی نیز بهره می‌برد که ترکیب آنها با حافظه‌های فوق می‌تواند کارایی بالا، نویز بسیار کم در زمان خنک‌سازی و در نهایت توان پردازشی چشمگیری را به کاربران ارائه کند. همچنین کاربران هنگام استفاده از این لپ تاپ در ساعات خاصی نظیر شب‌ها، مکان‌های آرام و ساکت با صدای زیاد فن مواجه نخواهند بود.

باتری قدرتمند در کنار شارژر سازگار با دیگر دستگاه‌ها

میت بوک D14

کاربران لپ تاپ‌ها طی سال‌های گذشته همواره باید شارژر و سایر متعلقات آن را با خود حمل می‌کردند، اما هواوی با استفاده از یک ترفند جالب این مشکل کاربران را برطرف کرده است. در واقع این شرکت چینی برای شارژ لپ تاپ میت بوک D14 از از درگاه USB-C استفاده کرده است؛ از این رو کاربران می‌توانند این لپ تاپ را با شارژرهای استاندارد گوشی‌های هوشمند شارژ کنند.

لازم به ذکر است این لپ تاپ همراه با یک شارژر 65 واتی به فروش می‌رسد که ظرف مدت کمتر از یک ساعت می‌تواند لپ تاپ را به صورت کامل شارژ کرد. همچنین اگر نیم ساعت لپ تاپ را به برق متصل کنیم، انرژی مورد نیاز برای استفاده به مدت 6 ساعت تامین خواهد شد.

اشتراک‌گذاری سریع به هر روشی که بخواهید

میت بوک D14

هواوی برای این لپ تاپ مجموعه کامل درگاه‌های جانبی نظیر انواع پورت‌های USB-A، USB-A 3.0، درگاه USB-C، خروجی تصویر HDMI و جک استاندارد 3.5 میلی‌متری را در نظر گرفته است. علاوه بر این موارد، هواوی میت بوک D14 به راهکارهای متنوعی برای ارتباط بی‌سیم مجهز شده است که HUAWEI Share یکی از این قابلیت‌ها محسوب می‌شود؛ کاربران به واسطه این قابلیت بدون هیچ گونه کار خاصی و فقط با نزدیک کردن گوشی خود به کیبورد لپ تاپ می‌توانند تصویری از صفحه نمایش گوشی را روی نمایشگر لپ تاپ مشاهده کرده و سپس فایل‌های خود را بین این دو دستگاه منتقل کنند.

ورود به لپ‌تاپ با اسکن اثر انگشت

سیستم‌عامل ویندوز 10 مدتی قبل به قابلیت Windows Hello مجهز شد و این قابلیت امکانات متنوعی را برای احراز هویت بیومتریک به کاربران ارائه می‌دهد. هواوی نیز در همین راستا برای ارائه یک عملکرد کامل سنسور اثر انگشت کارآمدی را درون دکمه پاور دستگاه در بخش بالای کیبورد تعبیه کرده تا کاربران با یک لمس ساده به آسانی وارد رابط کاربری سیستم عامل خود شوند.

میت بوک D14

علاوه بر این، شرکت هواوی وبکم این لپ تاپ را با هدف افزایش بیشتر امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران به زیر یکی از دکمه‌های کیبورد منتقل کرده تا فقط هنگامی که کاربر به آن نیز داشته باشد وبکم فعال شود. از این رو کاربر همواره از فعال بودن وبکم در مواقعی نظیر احراز هویت یا تماس تصویری مطلع خواهد شد.

در پایان باید گفت قابلیت های هواوی میت بوک D14 توانسته است این لپ تاپ را به یک گزینه مناسب برای کاربران تبدیل کند. در واقع کاربرانی که خواهان یک لپ تاپ با قابلیت حمل‌پذیری بالا،  قدرت پردازشی و گرافیکی مناسب هستند می‌توانند به سراغ این لپ تاپ هواوی بروند. همچنین این اولترابوک می‌تواند با ویژگی‌های جالب خود یک گزینه ایده‌آل برای طراحان، مهندسان، دانشجویان و صاحبان کسب‌وکار محسوب می‌شود. این لپ تاپ هواوی در حال حاضر با قیمت مناسب به بازار ایران رسیده و با ضمانت و خدمات رسمی قابل تهیه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*