کیف پول الکترونیک جیرینگ

کیف پول الکترونیک جیرینگ در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به بهره‌برداری رسید

با امضای قرارداد همکاری بین شرکت‌های جیرینگ و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعبه باهنر این مجموعه فروشگاهی آغاز شد.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران از امضای قرارداد همکاری بین شرکت‌های جیرینگ و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد. طبق این گزارش، مراسم رونمایی و افتتاح پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در این مجموعه فروشگاهی، عصر روز گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت‌های همراه اول، جیرینگ و افق کوروش و همچنین تعدادی از خبرنگاران در شعبه باهنر برگزار شد.

با توجه به تاکید بر استفاده از ابزارهای بدون تماس یا کانتکت لس، اکنون این امکان برای مشترکان همراه اول فراهم شده است تا فقط با استفاده از سیم کارت همراه اول خود بتوانند از تمام خدمات پرداخت مالی بهره ببرند. این بهره‌برداری به حذف کارت بانکی از زنجیره پرداخت و متعاقب آن، کنترل و قطع زنجیره کرونا کمک خواهد کرد. در این مراسم که با حفظ تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، آقای حمید بهروزی، قائم مقام شرکت همراه اول از این همکاری ابراز خرسندی کرد و افزود شرکت‌های متعددی در زیرمجموعه همراه اول داریم که پتانسیل و ظرفیت آنها می‌تواند باعث سرویس‌دهی‌های متنوع و هدفمندتر از جمله سرویس مکان‌محور در آینده و بر اساس افزایش سطح تعاملات شود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده با یک برنامه بلندمدت بتوانیم سطح همکاری‌ها را در راستای خدمات‌دهی بیشتر به گروه گلرنگ افزایش دهیم.

کیف پول الکترونیک جیرینگ

حسام حبیب‌الله، مدیرعامل شرکت جیرینگ نیز در این مراسم گفت امیدواریم با این قرارداد همکاری، حرکتی نو در فضای پرداخت خرد و صنعت پرداخت کشور ایجاد شود. وی افزود یک دهه از عمر شرکت جیرینگ به عنوان بازوی تخصصی همراه اول در حوزه پرداخت الکترونیک می‌گذرد و می‌خواهیم در مسیر پیش رو مانند سابقه خود که اولین ارائه کننده راهکار پرداخت موبایلی بودیم، بتوانیم در این صنعت اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

آقای حبیب اله در ادامه بیان کرد:

جیرینگ هم‌اکنون میزبان ۴۰ میلیون مشترک همراه اول است. در دور جدید فعالیت‌هایمان، اپلیکیشن جیرینگ را توسعه دادیم و امیدواریم در این روند حرکتی دنیا به منظور کاهش سطح پرداخت‌های کارتی و نقدی و افزایش پرداخت‌های مبتنی بر کیف پول الکترونیک ، با استقبال مردم کشورمان مواجه شویم.

این عضو هیات مدیره شرکت جیرینگ همچنین اظهار کرد پرداخت‌های نقدی در برخی کشورهای توسعه یافته در آمریکا و اروپا در سال ۲۰۲۰ کاهش ۵۰ درصدی داشته و این نوید بزرگی برای ما است که در صنعت پرداخت خرد فعالیت می‌کنیم. به گفته حبیب الله، بیشتر صنایع بزرگ و خدمات دهنده به مردم مایل به استفاده از کیف پول و پرداخت‌های خرد به صورت الکترونیک هستند و توسعه بستر پرداخت‌های موبایلی باعث ایمن‌سازی جامعه در مواجهه با ویروس کرونا و حفظ چارچوب‌های ایمنی و سلامتی و در نهایت کاهش هزینه‌ها و خسارت‌ها می‌شود. او تاکید کرد سیاست شرکت جیرینگ، توسعه بستر کیف پول و پرداخت‌های خرد مبتنی بر موبایل بوده و همکاری این شرکت با فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در قدم اول در شعبه‌های منتخب تهران و کیش آغاز می‌شود. همچنین انتظار می‌رود در کمتر از یک ماه آینده با آموزش‌هایی که انجام می‌شود، این سرویس به همه ۲۴۰۰ شعبه این مجموعه فروشگاهی در سراسر کشور راه پیدا کند. مدیرعامل جیرینگ در پایان صحبت‌های خود از در دست توسعه بودن سرویس اعتباری همراه اول خبر داد و گفت این اقدام بزرگی است که در آینده امکان خرید از طریق اعتبار مشترکان را فراهم می‌کند.

حسین صبوری، قائم مقام فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش هم در ادامه این مراسم اظهار کرد در یک سال گذشته میزان پرداخت نقدی در این فروشگاه‌ها از ۳۰ درصد به ۸ درصد کاهش پیدا کرده و واضح است که روش‌های پرداخت جدید با سرعت فراتر از تصور جایگزین شده و از این تغییر رویه به وجود آمده استفاده می‌شود. آقای صبوری همچنین عنوان کرد به منظور ارتقای سطح زندگی مردم به دنبال جایگزین کردم شیوه‌های نوین پرداخت هستیم و در حال حاضر نیز خوشحالیم که برای ارائه سرویس کیف پول الکترونیک در خدمت پیشروترین شرکت‌های فناوری و مخابراتی کشور هستیم. در پایان این مراسم نیز قرارداد همکاری بین شرکت‌های جیرینگ و انیاک به نمایندگی از طرف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به امضا رسید و این سرویس به صورت نمادین در شعبه باهنر این مجموعه فروشگاهی به بهره‌برداری رسید و تست شد.

نحوه استفاده از کیف پول الکترونیک جیرینگ

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از این پس می‌توانند فقط با یک بار وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، خریدهای بعدی‌شان را به آسانی و بدون نیاز به ورود اطلاعات دیگر مانند رمز پویا، تاریخ انقضا و CVV2 انجام دهند. این بستر فناورانه یعنی قابلیت کیف پول خرد اقدامی در مسیر مدیریت هوشمند خدمات رفاهی سازمان‌های بزرگ بوده و به مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش نیز کمک می‌کند. این قابلیت اکنون در اختیار بیش از ۴۰ میلیون مشترک اپراتور همراه اول برای استفاده از خریدهای خرد قرار گرفته است.

برای استفاده از کیف پول الکترونیک جیرینگ ، کاربران می‌توانند اپلیکیشن جیرینگ را از سایت این شرکت یا کافه بازار دانلود کنند و سپس با شارژ کیف پول خود و انتخاب شعب فروشگاه در اپلیکیشن به آدرس درج شده مراجعه کنند. سپس مشتریان باید در زمان خرید، کد QR را از دستگاه کارتخوان شعبه اسکن کنند و پس از تایید اطلاعات مربوط به شعبه و مبلغ فاکتور، پرداخت مبلغ خرید انجام می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*