بیت کوین

زاکربرگ نام حیوان خانگی خود را نام بیت کوین گذاشت!

مارک‌ زاکربرگ در نامگذاری حیوان خانگی خود از نام بیت کوین استفاده کرد و باعث شد بار دیگر شایعه‌ی خرید این ارز دیجیتالی توسط فیسبوک مطرح شود.

مارک زاکربرگ که به عنوان بنیانگذار فیس بوک شناخته می‌شود اخیرا با انتشار عکسی در صفحه فیس بوک خود نام دو بز خود را مکس و بیت کوین اعلام کرد که چنین اقدامی از سوی وی حواشی زیادی را به همراه داشت و باعث شد بار دیگر شایعه‌ی خرید این ارز دیجیتالی توسط فیسبوک مطرح شود.

مارک‌ زاکربرگ و استفاده از بیت کوین در نامگذاری حیوان خانگی

بیت کوین

بسیاری این اقدام مارک زاکربرگ را به گونه‌های مختلف تفسیر می‌کنند؛ برای مثال برخی بر این باورند فیس بوک به زودی به صورت گسترده به خرید بیت کوین روی خواهد آورد که باعث یک جهش بزرگ در این ارز دیجیتالی خواهد شد و برخی نیز بر این باورند وی فقط به هیجانات زیادی که در بازار ارزهای دیجیتالی ایجاد شده واکنش نشان داده و با انتشار این پست به دنبال سرگرمی و شوخی بوده است.

گفتنی است با رشد بی‌سابقه ارزهای دیجیتالی بسیاری از شرکت‌های بزرگ و افراد مشهور نظیر شرکت تسلا و ایلان ماسک به بازار ارزهای دیجیتالی ورود پیدا کردند و حمایت‌های آنها باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی مختلف از جمله بیت کوین شده است. از این رو ورود مارک زاکربرگ به این بازار نیز اقدام عجیبی به نظر نمی‌رسد، اما آنچه که مسلم است ورود مدیرعامل فیس بوک به این بازار باعث افزایش مجدد ارزش ارزهای دیجیتالی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*