مارک زاکربرگ

فیس بوک 23 میلیون دلار برای تامین امنیت مارک زاکربرگ در سال 2020 هزینه کرد

فیس بوک برای تامین امنیت مارک زاکربرگ و خانواده‌اش طی سال 2020 حدود 23 میلیون دلار هزینه کرد که این هزینه‌ها نسبت به سال قبل حدود 10 میلیون دلار افزایش یافته است.

بسیاری شرکت فیس بوک را همراه با نام مارک زاکربرگ می‌شناسند و البته بسیاری از احساسات منفی در مورد این شرکت نیز به شکل مستقیم به زاکربرگ مربوط می‌شود. از این رو فیس بوک برای حفظ امنیت مدیرعامل خود فقط طی سال 2020 حدود 23 میلیون دلار هزینه کرده است. گفتنی است شرکت فیسبوک به عنوان شرکت مادر  اینستاگرام و واتس اپ نیز شناخته می‌شود.

هزینه ۲۳ میلیون دلاری فیس بوک برای امنیت مارک زاکربرگ

طبق گزارش‌های منتشر شده شرکت فیس بوک در سال 2018 حدود 10.4 میلیون دلار و در سال 2019 حدود 13.4 میلیون دلار برای امنیت مدیرعامل خود هزینه کرده است، اما این مقدار هزینه برای حفظ امنیت زاکربرگ و خانواده‌اش در سال 2020 با وجود شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده و به 23 میلیون دلار رسیده است. گفتنی است زاکربرگ در سال گذشته با وجود کرونا به سفرهای کاری خود ادامه داده بود. همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 نیز روی افزایش هزینه تامین امنیت زاکبربرگ تاثیرگذار بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*