رونمایی از تبلت هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲

تاریخ رونمایی از تبلت هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲ مشخص شد

تاریخ رونمایی از دو تبلت غیراندرویدی هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲ فاش شد. Huawei MatePad 2 و MatePad Pro 2 با سیستم عامل هارمونی او اس عرضه می‌شوند.

نسخه پایدار هارمونی او اس ۲.۰ ماه آینده منتشر می‌شود. اکنون نام دستگاه‌هایی که قرار است نخستین دریافت کنندگان این سیستم عامل باشند، مشخص شده است. آن‌ها دو تبلت و دو ساعت هوشمند جدید خواهند بود. تبلت هواوی میت پد ۲ (با کد نام Marx 2) و میت پد پرو ۲ (با کدنام Wagner) قرار است ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) رسماً در چین رونمایی شوند.

نخستین اطلاعات فاش شده از دو تبلت جدید هواوی نشان می‌دهد یکی از آن‌ها به نمایشگر ۱۲.۲ اینچی و دیگری به نمایشگر ۱۲.۶ اینچی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. مدل بزرگ‌تر، از چیپست Kirin 9000 قدرت می‌گیرد و به سیستم عامل PadOS مجهز است که نسخه سفارشی هارمونی او اس مخصوص تبلت‌های هواوی است. بر اساس اطلاعاتی که از رگولاتوری 3C فاش شده، این تبلت از شارژ سیمی ۴۰ وات و شارژ بی‌سیم ۲۷ وات پشتیبانی می‌کند. این تبلت می‌تواند یک نسخه 5G هم داشته باشد.

رونمایی از تبلت هواوی میت پد ۲ و میت پد پرو ۲

تصویر فاش شده از HarmonyOS روی تبلت هواوی

دو محصول دیگر هواوی، ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ و واچ ۳ پرو نام دارند. هر دو این محصولات نیز به سیستم عامل هارمونی او اس با رابط کاربری ساگزار با ساعت‌های هوشمند و یک سیم کارت الکترونیکی برای اتصال دیتا مجهز هستند. این دو ساعت در مقایسه با سری هواوی واچ GT قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کنند، در حالی که عمر باتری کمتری دارند.

همچنین شنیده می‌شود گوشی‌های سری هواوی پی ۵۰ به صورت پیشفرض با سیستم عامل HarmonyOS وارد بازار خواهند شد؛ گرچه هنوز این خبر تأیید نشده است. اخیراً تصاویری از گوشی هواوی پی ۵۰ در دنیای واقعی منتشر شده است که طراحی آن را فاش می‌کند. ممکن است تا یکی دو ماه آینده شاهد رونمایی از این محصولات باشیم.

هواوی انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۲۱، سیستم عامل هارمونی او اس قدرت‌بخش ۳۰۰ میلیون دستگاه باشد. این می‌تواند شامل تمام گوشی‌ها و تبلت‌هایی باشد که به صورت پیشفرض با این سیستم عامل عرضه می‌شوند یا از طریق یک به‌روزرسانی آن را به جای اندروید دریافت می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*