تصاویر زنده هواوی پی 50

تصاویر زنده هواوی پی 50 را پیش از رونمایی ببینید

تصاویر زنده هواوی پی 50 – Huawei P50 طراحی این گوشی پرچمدار را با جزئیات کامل نشان می‌دهند؛ آن هم در حالی که هنوز چند هفته تا مراسم رونمایی فاصله داریم.

نخستین تصاویر زنده هواوی پی 50 را افشاگر سرشناس چینی، DigitalChatStation در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. می‌بینیم که صفحه نمایش گوشی، ناچ به مراتب کوچک‌تری از هواوی پی 40 دارد و دیگر خبری از برش کپسولی شکل روی آن نیست. ناگفته نماند که بنابر گمانه‌زنی‌ها، این یک پنل 6.3 اینچی است.

اما چیزی که بیشتر جلب توجه می‌کند، وجود دو برآمدگی دایره‌ای بزرگ در پنل عقب و چهار سنسور دوربین درون آن‌هاست. انتظار می‌رود اعضای سری هواوی P50 به سنسور 1 اینچی IMX800 سونی تجهیز شوند؛ بزرگ‌ترین حسگر تصویری گوشی‌های هوشمند تا به امروز!

سایر دوربین‌ها نیز باید ترکیبی از فوق عریض، تله‌فوتو و ToF 3D باشند.

اما تصویر واضح‌تری هم از هواوی پی 50 توسط یک بلاگر دیگر (Technology Yu) منتشر شده است. اینجا بهتر می‌توانیم دوربین چهارگانه گوشی را ببینیم. جالب اینکه در هر دو افشاگری، لوگوی HarmonyOS خودنمایی می‌کند؛ پس شاید واقعا سیستم عامل اختصاصی هواوی جای اندروید را بگیرد.

تصاویر زنده هواوی پی 50

پیش‌بینی می‌شود هواوی پی 50 در کنار مدل‌های Pro و +Pro در ماه جاری یا ماه آینده میلادی معرفی شود؛ با رنگ‌بندی سفید، مشکی، آبی و بژ!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*