کنفرانس مهندسی برق ایران

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران با مشارکت و حمایت اپراتور همراه اول از هفته آینده به صورت مجازی و نیمه‌حضوری برگزار می‌شود.

بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران از تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت 1400 به صورت مجازی و نیمه‌حضوری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار می‌شود. در همین راستا مرکز تحقیق و توسعه همراه اول قصد دارد برای مشارکت در توسعه دانش فنی اکوسیستم علمی و دانشگاهی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری از این کنفرانس حمایت کند.

حمایت همراه اول از بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران

از برنامه‌های اپراتور همراه اول در این کنفرانس می‌توان به برگزاری دو سخنرانی با موضوعات Beyond 5G: Road to 6G networks و 5G promises for IoT، دو میزگرد با محوریت بومی‌سازی صنعت ICT (دستاوردهای اپراتورهای موبایل) و ارائه سرویس‌های نوین دیجیتال و هوشمند همراه اول و پنج کارگاه با عناوین نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G): از معماری تا جنبه‌های تجاری، تحولات گسترده در شبکه رادیویی 5G: فراتر از نسخه 15 3GPP، بلاکچین و قراردادهای هوشمند، چالش‌های یکپارچه‌سازی اینترنت همه‌چیز و طراحی و توسعه اکوسیستم نوعی اینترنت اشیا و ملزومات پیاده‌سازی آن اشاره کرد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://iceeconf.ir/Home می‌توانند در خصوص برگزاری بیست و نهمین کنفرانس مهندسی برق ایران اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*