جاهای دیدنی تهران

جاهای دیدنی تهران و بهترین دیدنی‌های پایتخت

تهران، این پایتخت بزرگ دوست‌داشتنی، با همه دود و ترافیکش، شهر دیدنی‌های جذاب و شکم‌گردی‌های به یادماندنی است. در پایتخت آنقدر گزینه برای گردش دارید و آنقدر جاهای دیدنی تهران متنوع و جذاب است که می‌توانید هر روز را به یک مکان دیدنی و گردشی اختصاص دهید.

با انتخاب جاهای دیدنی تهران بعد از یک روز شلوغ کاری یا در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل که جان می‌دهند برای گشتن در شهر، خستگی‌هایتان را کنار بگذارید و خودتان را برای شروع یک هفته جدید آماده کنید.

اگر طرفدار گردش در پایتخت هستید یا از تجربه تفریح و شکم‌گردی لذت می‌برید، ما را در ادامه همراهی کنید:

جاهای دیدنی دیدنی تهران

تهران، قدم به قدم پر از شگفتی و زیبایی و هنر و خلاقیت است. از خیابان انقلاب با مغازه‌های رنگارنگ و کتابفروشی‌های قدیمی و جدیدش گرفته تا زیبایی‌های خیابان ولیعصر و درخت‌های بلند بالا و جذابش. وقتی می‌خواهید جاهای دیدنی تهران را برای گردش و تفریح و تجدید انرژی‌تان انتخاب کنید، می‌توانید چندین و چند گزینه بی‌نظیر را تجربه کنید.

پل طبیعت یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی‌ تهران است که زیبایی، جذابیت و معماری مدرن و پیشرفته را در آن می‌بینید. می‌توانید ساعت‌ها روی پل زیبای طبیعت قدم بزنید و شهر را از بالا تماشا کنید. در کافه و رستوران‌های پل هر آنچه را که دوست دارید نوش جان کنید و در عطر چای و قهوه غرق شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پل طبیعت دو پارک از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران را به هم متصل می‌کند. پس می‌توانید گردش جذابتان را از بوستان طالقانی آغاز کنید، در پل طبیعت گردش کنید و در نهایت به پارک آب و آتش برسید.

اگر به دنبال تجربه یک گردش لاکچری در پاساژ‌های مدرن تهران هستید یا دوست دارید یک مجموعه کامل از تفریح و گردش را داشته باشید، پاساژ ایران مال و مجتمع تفریحی کوروش در غرب تهران بهترین گزینه برای شما هستند. پاساژهای پرطرفدار تفریحی که می‌توانید در آن بچرخید، به سینما بروید، خرید کنید و انواع غذاها و خوراکی‌های بی‌نظیر را نوش جان کنید.

شاید بتوان گفت که هیچ چیز به اندازه صدای آب و زیبایی بی‌نظیرش هنگام تابش نور خورشید به آن آرامش‌بخش نیست. به همین خاطر هم بسیاری از آدم‌ها ترجیح می‌دهند خستگی‌هایشان را در کنار دریا یا دریاچه‌ها به در کنند. دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس، شما را از وسط تهران پر دود و هیاهو، به آرامش دوست داشتنی در کنار آرامش بی‌نظیر آب می‌برد.

پارک‌های بزرگ و جذاب تهران، مانند پارک ساعی، پارک‌ ملت، بوستان یاس فاطمی، پارک چیتگر، پارک جوانمردان، بوستان جمشیدیه، محله دربند، درکه و … از بهترین جاهای دیدنی پایتخت به شمار می‌روند که لذت گردش در آن‌ها غیرقابل وصف است.

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که به سنت، هنر و معماری علاقه دارید، بهتر است بازار بزرگ و تاریخی تهران را انتخاب کنید. بازار تهران جایی در مرکز شهر است که با معماری فوق‌العاده و تاریخ دور و درازش مجموعه زیبایی از هنر و معماری را پیش رویتان نمایان‌ می‌کند. ‌گردش در محله تاریخی عودلاجان، امامزاده یحیی و …، سوار شدن بر ماشین‌های دودی، کالسکه سواری و غذا خوردن در رستوران‌های قدیمی و سنتی تهران حال و هوای متفاوتی با تمام جاهای دیدنی دارد.

موزه‌ها جزء جدانشدنی شهر تهران‌اند. از موزه مقدم با معماری متفاوت و بی‌نظیرش در مرکز شهر گرفته، تا کاخ سعد آباد و نیاوران شمال شهر یا خانه تاریخی سیمین و جلال! اگر قرار باشد موزه گردی را تجربه کنید، می‌توانید آن را به بهترین شکل در پایتخت زیبای تهران تجربه کنید.

هر شهر، برج‌های تاریخی و جذابی دارد که بهترین مکان برای گردش و تفریح در آن به شمار می‌رود. در تهران برج تاریخی و قدیمی آزادی و همچنین برج میلاد دو مکان جذاب و البته متفاوت برای شما خواهند بود. در این دو برج می‌توانید مجموعه‌ای از شگفتی و زیبایی و تجربه‌های شیرین و متفاوت را ببینید.

سفرزون در کنار تمام این جذابیت‌ها و تجربه‌های جدید و دوست داشتنی همراه شماست. پس به لیست جاهای دیدنی تهران سر بزنید و همین حالا گردش‌تان را آغاز کنید.

بام تهران 

اگر قرار باشد یک مکان دیدنی را از میان جاهای دیدنی تهران برای گردش یک روزه انتخاب کنیم، بام تهران بهترین گزینه است. بام تهران یکی از تفرجگاه‌های اصلی این شهر است که در منطقه ۱ و محله ولنجک قرار دارد. تجربه تفریح، آرامش و سکوت، جذابیت و زیبایی، همه با گردش در بام بلند تهران به دست می‌آید. جایی که همه شهر را زیر پایتان می‌بینید و می‌توانید هوای تازه را به ریه‌هایتان هدیه کنید. اگر اهل کوهنوردی هستید، وسایلتان را جمع کنید و به بام تهران بروید. کوهنوردی، تله‌کابین سواری در منطقه توچال، برف‌بازی و پیست اسکی، زیپ‌لاین، بگ جامپ و هیجان پریدن از ارتفاع، بیلیارد و سنگ‌نوردی و … از تفریحات متفاوت بام تهران هستند. در کنار تفریح می‌توانید یک صبحانه جذاب را در هوای متفاوت این منطقه نوش جان کنید و از لحظاتتان لذت ببرید.

بهترین رستوران‌ های تهران

جاهای دیدنی تهران

یک بخش مهم تفریح در پایتخت به شکم‌گردی و رستوران گردی منتهی می‌شود. بهترین رستوران های تهران مکان‌هایی هستند که می‌توانید تجربه چشیدن خوشمزه‌ترین غذاها و عطر و بو را در آن حس کنید.

رستوران مسلم با قدمت چند ساله در بازار بزرگ تهران، اولین انتخاب گردشگران برای رستوران‌گردی است. جایی که از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد.

رستوران هانی با میز سالاد جذابش، آنقدر طرفدار در تهران دارد که محال است آن را به شما معرفی نکنند. این رستوران که در بازار و میدان قیام قرار دارد، یکی از بهترین‌هاست.

رستوران اسفندیار در خیابان ولیعصر تهران، رستوران ایتالیایی سنسو تهران با پاستاها و پیتزاهای متفاوتش در شرق بلوار فردوس، رستوران البرز با قدمت بیش از ۵۰ سال در خیابان سهروردی و … همگی از بهترین رستوران های تهران به شمار می‌روند.

سخن آخر

گردش در میان جاهای دیدنی تهران جذاب‌ترین تجربه‌هایی است که می‌توانید در طول زندگی داشته باشید. اگر تا به حال پایتخت را به خوبی ندیده‌اید یا در میان جذابیت‌های بی‌نظیرش غرف نشده‌اید، سری به سفرزون بزنید. تا هم دیدنی‌های آن را بشناسید و هم گردش متفاوتی را با ما تجربه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زرنان قلب طلایی تهران
    بهترین انتخاب برای سفره یک روزه و یا اقامت کوتاه مدت روستای زرنان در غرب تهران باشد. زرنان دارای ورودی مستقیم از کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج هست. روستای زرنان دارای اب و هوای بسیار دلپذیر، و باغ های چشم نواز و زمین های کشاورزی و رویایی می باشد که وجود چنین منطقه ای در درون تهران بزرگ بسیار عجیب و جذاب هست. زرنان فاصله اندکی با دریاچه خلیج فارس در منطقه 22 دارد. زرنان از مناطق رو به رشد، بکر و ویلایی در اطراف تهران است. مقدار زمین‌های آزاد این منطقه کم ولی بسیار با ارزش و زیبا است زرنان به دو بخش بالا و پایین تقسیم می‌شود.
    خوشبختانه تمام روستای زرنان اعم از مناطق پایین و بالا در کنار اب و برق و انتن دهی موبایل و اینترنت از گاز بهره مند هستند و این امکانات راه را برای توسعه و پیشرفت زرنان فراهم کرده و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفته است خصوصا که دسترسی عالی به پنج اتوبان غربی تهران را دارد.
    بعضی از امکانات و امتیازات زرنان عبارت است
    1- انشعاب گاز
    2- خانه بهداشت
    3- چمن ورزش مصنوعی
    4- مساجد ولی عصر وامیرالمومنین
    5- تالار و رستوران
    6- چند محل پرورش گل و گلخانه
    7- محل نگهداری و سوارکاری اسب
    8- مجموعه سینمایی و فیلم برداری
    9- فضای باز و طبیعت باغی و کشاورزی
    10- مزیت نزدیک بودن به تهران
    11- دسترسی به پنج بزرگراه تهران – کرج، فتح، جاده مخصوص، حکیم وهمت در عرض 10-15 دقیقه
    12- نزدیک بودن به دریاچه خلیج فارس
    13- امامزاده حضرتین و در کنار روستای زرنان
    طبیعت زیبای زرنان ان چنان مسحور کننده است که موجب می شود حتی بسیاری از مسافران گذری ماشین شان را برای دقایقی متوقف کنند و ناظر طبیعت رنگارنگ زرنان و چشم اندازهای دوست داشتنی ان باشند و چند عکس از این مناظر بی مانند در تهران بگیرند.
    شکوفه های باغی درختان در بهار، سر سبزی زمین کشاورزی در تابستان، نقاشی رنگارنگ برگ های درختان در پاییز و چشم اندازهای برفی در زمستان زرنان را تبدیل به یک تابلوی زیبا از طبیعت رنگارنگ در تمام فصل ها نموده که همه تهرانی ها می توانند با کمترین هزینه و صرف وقت به راحتی از ان دیدن کنند.
    بنابراین اگر قصد دارید آخر هفته‌ ای آرام و به‌ دور از هیاهوی تهران را داشته باشید و در هوایی با اکسیژن خالص نفس بکشید و سفر یک روزه در اطراف تهران را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما دیدن روستای زرنان را در برنامه خود قرار دهید .