ساید بای سایدهای سامسونگ

با قابلیت Twin Cooling ساید بای سایدهای سامسونگ آشنا شوید

ساید بای سایدهای سامسونگ اخیرا به قابلیت ویژه‌ای به نام سیستم خنک‌کننده دوگانه (Twin Cooling) مجهز شدند. از این رو قصد داریم شما را با ویژگی‌های این سیستم آشنا کنیم.

هر چقدر که مادرم به خوردن غذاهای مغذی و مفید در خانه ما توجه می‌کرد این دقت نظر در ماه رمضان دو برابر می‌شد. مادرم به خاطر تغییرات وعده‌های غذایی و طولانی شدن فواصل غذایی در ماه رمضان به شدت روی خوردن غذاهای سالم و تازه در این ماه اصرار داشت.

اما امسال و در شرایط فعلی با چالش‌های زیادی روبرو بودیم. کمتر بیرون رفتن برای خرید و خریدهای عمده‌ای که یخچال قدیمی ما ظرفیت تازه نگه داشتن آن را نداشت، به یکی از معضلات خانواده ما که به سلامت غذا اهمیت زیادی می‌دادند، تبدیل شده بود. در نهایت بهار که فرصت خوبی برای تغییرات مثبت هم هست، بهانه‌ای شد تا ما بالاخره یخچال قدیمی و خسته خانه‌مان را عوض کنیم. حالا دیگر یخچال ساید‌ بای ساید FSR سامسونگ تبدیل به بهترین دستیار مادرم در آشپزخانه شده است.

خنک کنندگی دوگانه در ساید بای سایدهای سامسونگ

به نشاط و تازگی سحر

ساید بای سایدهای سامسونگ

اولین قابلیتی که در زمان خرید یخچال سامسونگ نظر مادرم را جلب کرد سیستم خنک کننده دوگانه (Twin Cooling) ساید بای سایدهای سامسونگ بود. قابلیتی که تنها در یخچال‌های بسیار گران قیمت و حرفه‌ای وجود داشت، حالا در تمام ساید‌ بای سایدهای جذاب و خانگی سامسونگ قرار گرفته بود. کار فناوری Twin cooling به این شکل است که هر محفظه را جداگانه خنک می‌کند، هوای داخل فریزر را خشک و هوای داخل یخچال را مرطوب و خنک نگه می‌دارد. در نتیجه مواد غذایی با کیفیت عالی، مواد مغذی و ویتامین‌های خود را حفظ می‌کنند.

ساید بای سایدهای سامسونگ

با فناوری Twin cooling در یخچال های ساید بای سایدهای سامسونگ سبزیجات و میوه‌ها بهترین مزه و بیشترین خاصیت را دارند چون این فناوری باعث می‌شود رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰ درصد حفظ ‌شود و در نتیجه میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر بیشتر تازه می‌ماند. در حالی که در یخچال های معمولی رطوبت تنها تا ۳۰ درصد حفظ می‌شود. پس دیگر نگران این نباشید که هر روز با زبان روزه و درشرایط فعلی باید به سبزی فروشی بروید، چون در یخچال‌های ساید بای سایدهای سامسونگ خبری از سبزی‌های پلاسیده نیست و نیاز به روزنامه یا دستمال پیچ کردن میوه‌ها برای حفظ رطوبت ندارید و می‌توانید در سحری و افطاری میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید.

به میل شما

حتما بارها در یخچال‌های معمولی برایتان پیش آمده است که مجبور شوید بسته‌های سبزیجات منجمد را بالای بسته‌های گوشت داخل فریزر بگذارید تا اگر احتمالا خونابه‌ای از بسته‌های گوشت خارج شد وارد بسته‌های سبزیجات نشود و از طرف دیگر هم باید برای تازه ماندن بسته‌های گوشت و مرغ آن‌ها را در طبقاتی می‌گذاشتید که رطوبت کمتری داشته باشد. چون برعکس یخچال که برای تازه نگه داشتن مواد غذایی همیشه نیاز به رطوبت دارد مواد غذایی فریز شده برای حفظ طراوت باید در فضایی خشک و خنک نگهداری شوند.

فناوری Twin cooling سامسونگ با تفکیک هوای در حال گردش بخش‌ فریزر از بخش یخچال، فضای فریزر را مناسب برای نگهداری مواد فریز شده و گوشت و مرغ می‌کند. به این شکل مواد داخل فریزر هم تازه می‌مانند و طعم و مزه اولیه خود را از دست نمی‌دهند.

از همه مهم‌تر اینکه، در یخچال‌های ساید بای سایدهای سامسونگ همه قسمت‌های یخچال به صورت یکسان خنک می‌شوند. یعنی دیگر مجبور نیستید مثل یخچال‌های معمولی، مواد غذایی‌ حساس‌تر را در ردیف‌های بالاتر بگذارید در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه چیزی در کدام طبقه یخچال یا فریزر باشد.

جادار و کم مصرف

با وجود یخچال ساید بای سایدهای سامسونگ  و با داشتن قفسه و محفظه‌های مناسب آن‌، نگهداری مواد غذایی در خانه ما بسیار آسان شده است و ما می‌توانیم سبزیجات و میوه‌جات و حتی لبنیات را تازه و با طراوت نگه داریم. ضمن اینکه یخچال‌های ساید بای سایدهای سامسونگ به لطف فناوری‌های پیشرفته آن در زمینه مصرف انرژی در رده A+ قرار دارند که علاوه بر کاهش مصرف برق به کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست هم کمک می‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*