تصاویر رسمی هواوی P50

تصاویر رسمی هواوی P50 پیش از معرفی گوشی لو رفت

تصاویر رسمی هواوی P50 که از گوشی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۱ به حساب می آید، منتشر شده است. چینش ماژول دوربین هواوی پی ۵۰ در این تصاویر مشخص است.

در چند ماه اخیر شایعات و تصاویر زیادی از هواوی پی ۵۰ منتشر شده است و اکثر آن‌ها به طراحی جدید دوربین این گوشی اشاره دارند. دو دایره بزرگ در پشت گوشی قرار دارند که میزبان چهار دوربین از جمله دوربین اصلی با سنسور یک اینچی خواهند بود. حالا کاربری با نام کاربری RODENT950@ اقدام به انتشار تصاویر هواوی P50 در توییتر کرده است و ادعا می‌کند که این‌ها تصاویر رسمی گوشی هستند.

در این تصاویر چینش دوربین‌ها در دایره‌های بزرگ پشت گوشی کاملاً مشخص است. سه دوربین در حلقه بالایی و یک دوربین در بخش پایینی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که دوربین پایینی همان لنز اصلی با حسگر بزرگ یک اینچی است.

تصاویر رسمی هواوی P50

تصاویر قبلی منتشر شده از هواوی P50 بیشتر به حضور دو دایره بزرگ در پشت گوشی اشاره می‌کرد و جزئیات جایگیری دوربین‌ها مشخص نبود. کاربران توییتر حدس می‌زنند که شاید شاهد یک دوربین تله فوتو باشیم، اما خبری از دوربین پریسکوپ نخواهد بود. اما از طرفی قرار است هواوی سری P50 را در سه مدل مختلف عرضه کند، بنابراین شاید این‌ها فقط تصاویر رسمی مدل معمولی هواوی P50 باشند.

کاربری به نام alfawien@ توانسته با زوم روی تصویر متوجه عبارت 13-90 میلی‌متر شود. برخی کاربران گمان می‌کنند که دوربین پریسکوپ هواوی پی ۵۰ به قابلیت بزرگنمایی متغیر مجهز شده باشد.

گفته می‌شود مدل معمولی هواوی P50 با صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی و حفره مرکزی برای جایگیری دوربین سلفی عرضه خواهد شد. همچنین شایعه شده که از لنز یک اینچی IMX 800 سونی در کنار سه دوربین دیگر استفاده می‌شود. انتظار می‌رود سری هواوی P50 در اردیبهشت یا خرداد سال جاری معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*