طرح مفهومی آیفون 13 ام 1

طرح مفهومی آیفون 13 ام 1 منتشر شد؛ طرحی عجیب اما جذاب!

ممکن است شاهد رونمایی iPhone 13 M1 از سوی اپل باشیم. حال طرح مفهومی آیفون 13 ام 1 منتشر شده است که این گوشی را با طراحی عجیب به تصویر کشیده است.

طرح مفهومی آیفون 13 ام 1 با طراحی عجیب و غریبی منتشر شده است. اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، قسمت بالایی گوشی است که در یک سمت به صورت عادی قرار گرفته و در سمتی که دوربین وجود دارد، ارتفاع بیشتری دارد. اگر ظرافتی که در این کانسپت وجود داشت کم بود، رد کردن آن بسیار ساده بود اما اکنون، تصاویری خاص را رقم زده است.

طراح این گوشی مفهومی، Antonio De Rosa بوده و عنصرهای اصلی موجود در آیفون‌های سال‌های اخیر را ادغام کرده است. در قسمت پشتی دستگاه، قابی مربعی شکل جای گرفته است و درون آن، شاهد دوربین چهارگانه هستیم. اطراف گوشی مسطح است و در وسط قاب پشتی، شاهد لوگوی اپل هستیم.طرح مفهومی آیفون 13 ام 1

موضوعی که این اسمارت فون را با سایر گوشی‌های اپل متفاوت می‌کند، ناچ دستگاه است. دیگر شاهد چینش همیشگی آن نیستیم و احتمالا اپل بالای سمت راست را برای این موضوع در نظر گرفته است.

این گوشی تلاش می‌کند به رویای نمایشگر یک تکه که هرچیزی را در خود جای داده است، برسد. در مرحله نخست، پذیرفتن این ایده لازم است و سپس باید بدانیم هنوز نمی‌شود مجموعه زیادی از سنسورها در کنار دوربین جلو را در زیر نمایشگر قرار داد.طرح مفهومی آیفون 13 ام 1

با توجه به اینکه این تصاویر منتشر شده از آیفون 13 ام 1، واقعی نیستند، احتمال ساخته شدن چنین دستگاه در حال حاضر کم است. به خصوص که در حال حاضر چنین طراحی صنعتی و خاصی، مدنظر اپل نیست.

بخش طراحی دوربین در پشت و طرح دوربین در جلو، چیزی است که باعث زیباتر شدن طرح از آیفون 13 ام 1 شده است. به نوعی این همان چیزیست که در گوشی‌های جدید سامسونگ نیز مشاهده کرده ایم.

نظر شما چیست؟ آیا اپل روزی چنین دستگاهی خواهد ساخت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کیفیت سایتتون رو خیلی وقته با گذاشتن رندرهای چرت و پرت یوتویبی پایین آوردین دیگه قرار نیست هر چیزی دیدن رو خبر کنید